خبرگزاری کار ایران

گفت و گو با بازیکن خبرساز هفته هفتم لیگ؛

هیچ وقت قصد آسیب زدن به کسی را نداشتم/ سعی کردم با شجاعیان تماس بگیرم ولی جوابم را نداد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۷۷۵

مصدومیت رباط صلیبی شجاعیان در برخورد با هافبک سایپا، برد آبی‌پوشان را تحت تاثیر قرار داد.

عارف حاجی‌عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: به نظرم ما بازی خوبی انجام دادیم و مستحق شکست با این اختلاف نبودیم. هرکس بازی را دیده باشد تایید می‌کند که فاصله ما با استقلال 4 گل نبود و به نظرم این نتیجه همانطور که آقای صادقی گفت به دلیل اختلاف تجربه دو تیم بود.

وی افزود: ما گل زودهنگامی دریافت کردیم و همین موضوع تمرکز ما را به هم زد و باعث شد گل‌های بعدی را هم بخوریم. اگر استقلال به آن گل زودهنگام روی ضربه ایستگاهی نمی‌رسید به نظرم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. به هر حال تیم ما از آن تیم‌هایی است که فوتبال بازی می‌کند و به دنبال بستن بازی و دفاعی بازی کردن برای کسب مساوی نیست و قشنگی فوتبال هم به همین است. به هر حال این بازی تمام شد و باید به فکر جبران در دیدارهای بعدی باشیم.

هافبک سایپا در مورد عملکرد خودش هم عنوان کرد: من نخستین بازی خودم را در لیگ برتر تجربه می‌کردم و از آقای صادقی ممنونم که به من اعتماد کرد. به هر حال این بازی را باختیم و امیدوارم اگر بازهم فرصت به من داده شد در دیدارهای بعدی نتیجه بهتری بگیریم.

حاجی‌عبدی در مورد برخوردش با شجاعیان هم گفت: یک برخورد کاملاً فوتبالی بود و اتفاقی که برای شجاعیان افتاد به هیچ وجه به عمد نبود. من آن لحظه متوجه نشدم که مصدومیت شدیدی برایش ایجاد شده و فکر می‌کردم با یک مداوای سرپایی خوب می‌شود و برمی‌گردد ولی بعد وقتی فهمیدم رباطش پاره شده خیلی ناراحت شدم و از این بابت خیلی متاسفام.

 هیچ وقت قصد آسیب زدن به کسی را نداشتم/ سعی کردم با شجاعیان تماس بگیرم ولی جوابم را نداد

وی افزود: سبک بازی من یک مقدار فیزیکی است ولی تا به حال پیش نیامده بود چنین اتفاقی برای کسی بیافتد. از هواداران استقلال هم عذرخواهی می‌کنم و باور کنند که قصد نداشتم شجاعیان را مصدوم کنم. من با او تماس گرفتم تا بابت اتفاقی که افتاده دلجویی کنم ولی شماره من را نداشت و نمی‌دانست من هستم و جوابم را نداد ولی بعداً به او پیام می‌دهم و برایش آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگردد.

هافبک دفاعی سایپا در مورد دو دیدار دشوار این تیم در هفته‌های بعدی هم گفت: دو بازی سخت با سپاهان و شهر خودرو داریم ولی باید هر چه زودتر این باخت را فراموش کنیم و مطمئنم کادرفنی کاری می‌کند هرچه زودتر این شکست از ذهن بازیکنان خارج شود و با روحیه خوب به مصاف این دو تیم برویم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و این شکست را جبران کنیم.

حاجی‌عبدی در پایان یادآور شد: من خوشحالم که در باشگاهی مثل سایپا حضور دارم و زیر نظر مربی‌ای مثل ابراهیم صادقی کار می‌کنم که فضا و بستر را برای رشد جوانان در فوتبال فراهم می‌کنند. من از محصولات پایه سایپا هستم و کاپیتان تیم امید سایپا هستم و از صادقی ممنونم این فرصت را در اختیار من قرار دارد و این باعث افتخار من است و البته باید الگویی برای همه باشگاه‌های کشور باشد که به جوان‌ها بها بدهند. ای کاش می‌توانستیم با نتیجه بهتری مزد این اعتماد کادرفنی را بدهیم و امیدوارم در هفته‌های بعد بتوانیم این کار را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز