خبرگزاری کار ایران

کاسه صبر هیات مدیره پر شده است؛

منصوریان در آستانه برکناری از هدایت ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۹۴۶

سرمربی ذوب آهن پس از شکست سنگین مقابل مس کرمان در جام حذفی و کنار رفتن از این رقابت‌ها پیش از هر زمان دیگری در خطر کنار رفتن از سمت خودش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شرایط نه چندان خوب این روزهای ذوب آهن باعث شده کادرفنی این تیم تحت فشار قرار بگیرد و حتی شایعاتی مبنی بر برکناری منصوریان و دستیارانش در اطراف این تیم شنیده شود.

پس از پنج تساوی پیاپی ذوبی‌ها بعد از برد مقابل سایپا اوضاع این تیم در جدول در شرایط بدی قرار گرفت و شکست دو بر صفر مقابل سپاهان در دربی اصفهان هم مزید بر علت شد تا صحبت از اولتیماتوم باشگاه به منصوریان مطرح شود. هرچند این خبر تکذیب شد ولی در فوتبال ما در این سال‌ها مشخص شده تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

این ماجرا گذشت تا اینکه ذوب آهن در دیدار خود در جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی مس کرمان در خانه با نتیجه سنگین ۴-۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا شرایط منصوریان در تیمش بدتر از هر زمان دیگری باشد.

پس از پایان بازی جواد محمدی، مدیرعامل ذوب آهن در صحبت‌هایش احتمال برکناری منصوریان را رد کرده و اعلام کرد او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد ولی صحبت‌های احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه خلاف این را ثابت می‌کرد.

جمشیدی با اعلام نارضایتی از نتایج ذوب آهن اعلام کرد که وضعیت ادامه همکاری با منصوریان باید در جلسه هیات مدیره بررسی شده و پس از دعوت از سرمربی این تیم توضیحات وی در خصوص نتایج ضعیف سبزپوشان شنیده شده و پس از آن در موردش تصمیم گیری خواهد شد.

با توجه به روحیاتی که از منصوریان سراغ داریم بعید نیست او پیش از آنکه عذرش خواسته شود خودش از سمت خود استعفا دهد ولی اینطور که به نظر می‌رسد هرچند احتمال برکناری او ضعیف است ولی وی با تذکر و اخطاری جدی از سوی مدیران باشگاه روبرو خواهد شد و در صورت ادامه نتایج ضعیف ذوب آهن قطع همکاری با او در هفته‌های آتی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز