خبرگزاری کار ایران

خودشان قبلا این رفتار را می‌کردند و موفق هم شدند

قلعه نویی: فرهاد مجیدی می‌گوید شاگرد من نیست/ کافر همه را به کیش خود پندارد/ این حرف‌ها را به ویلموتس بزنیم می‌خندد (فایل صوتی)

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۵۵۳

امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت و البته کنایه جالبی به فرهاد مجیدی و باشگاه‌هایی که مدعی بودند حضور ستاره جوان این تیم در تیم ملی یک حربه برای تعویق بازی‌شان بوده، داشت.

به گزارش ایلنا، سرمربی سپاهان در گفتگو با رادیو به مسائل جالبی اشاره کرده که در ادامه می‌توانید صحبت‌های جنجالی او را بخوانید.

وی در ابتدای صحبت های خود درباره دعوت از نورافکن که با شایعاتی درباره اینکه این باشگاه به دنبال افزایش سهمیه خود در تیم ملی و تعویق بازی خود در جام حذفی بوده گفت: البته این کسانی که این حرف را می زنند، یک مثالی هست که کافر همه را به کیش خود پندارد، خودشان قبلا این کار را کردند و به نتیجه هم رسیدند، فکر می کنند همه تیم‌ها این مدلی هستند. شما ببینید ما در بازی‌های اخیر چه نتایجی گرفتیم، به نظرم بیشترین ضربه را ما خواهیم خورد که در بهترین شرایط از مسابقات دور شده.

قلعه نویی در ادامه توضیحاتش گفت: اگر این سوال را از ویلموتس کنید به ورزش ما می خندد. خود ایشان گفتند که مجید حسینی نبود و نورافکن را دعوت کرده. این آقایان چون در گذشته این کار را کردند و نتیجه هم گرفتند، فکر می کنند همه این شکلی هستند. ما تنها چیزی که از فوتبال می‌خواهیم عدالت است و برویم قشنگی‌های آن را ببینیم. برد و باخت به قول علی پروین 72 ساعت تا یک هفته است و بعد همه چیز فراموش می‌شود.

سرمربی سابق استقلال درباره دریافت مطالباتش از این باشگاه گفت: بله، البته ما آن موقع که طلب داشتیم می‌شد 500 هزار دلار و الان که گرفتیم شد 70 هزار دلار. البته این عشق و علاقه ما را به استقلال می رساند چرا که آن زمان که پول هم بود من اصرار کردم و نگرفتم چرا که بعضی اوقات پولی می‌آمد اما به اندازه کافی نبود و من می گفتم این دفعه را نگیریم و نگیریم شد 8-7 سال. انشاالله برویم به سمتی که دیگر باشگاه‌های ما قانونمدار شوند و دیگر این مشکلات را نداشته باشند.

قلعه نویی در ادامه صحبت‌هایش به تیم امید و تیم ملی نیز پرداخت و گفت: امیدوارم شرایط به شکلی شود که هم تیم امید به المپیک برود و تیم ملی هم سهمیه جام جهانی را بگیرد چرا که این جوانان این شایستگی را دارند.

وی درباره تغییرات شکل گرفته در تیم امید نیز گفت: البته این عزیزان شاگرد من نبودند و صحبت هایی می کنند که شاگرد من نبودند.

سرمربی سپاهان در واکنش به اینکه آیا از صحبت‌های فرهاد مجیدی ناراحت است گفت: من از کسی دلخور نیستم، کار را برای خدا و وجدان خودم می کنم. هر کس هر اعمالی می کند باید در آن دنیا جواب دهد و دار مکافات البته دراین دنیا هم هست. ما باید آدم ها را براساس یک مطالعه و قابلیت هایی بیاوریم که این شکلی به مشکل نخوریم. آقای فرهاد مجیدی هم یک جوان است که دوست داشته بیاید و خدمت کند اما اگر آدم هایی که تصمیم گرفتند درست تصمیم می گرفتند کار به اینجا نمی کشد. من نمی خواهم بگویم حق با فرهاد مجیدی یا حمید استیلی است فقط می گویم چون این آدم ها بر اساس مطالعه انتخاب نشدند به این  مشکلات می خورد. اما خوب بود که آمدن فرهاد مجیدی با رفتن این شکلی همراه نمی شد چرا که ایشان هم دوره دیده و تجاربی داشته که می خواسته در اختیار جوانان بگذارد. من حمید استیلی را سال‌ها می شناسم و بچه محل من است و می خواسته کمک کند اما ای کاش این مشکلات رقم نمیخورد. سال‌های گذشته هم شرایط تیم امید مشخص بود و اما به نظرم امسال هم می توانستیم با یک برنامه ریزی مناسب به المپیک راه پیدا کنیم.

حجم فایل صوتی: ۳.۰۱M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۶:۳۴ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز