خبرگزاری کار ایران

حاشیه آخرین تمرین تیم ملی؛ خبرنگاران خارجی هم آمدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۹۱۷

آخرین تمرین تیم ملی پیش از تقابل با کامبوج درحالی پیگیری شد که چند رسانه خارجی هم برای پوشش این تمرین در مرکز ملی فوتبال حضور داشتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران فردا (پنجشنبه ۱۸ مهرماه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ به مصاف کامبوج خواهد رفت که ملی پوشان آخرین تمرین خود پیش از این دیدار را از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین مرکز ملی فوتبال برگزار کردند.

این در حالی بود که تعدادی از ملی پوشان پیش از آغاز رسمی تمرین با حضور در محل با کار با توپ بدن هایشان را گرم کردند. البته در این میان شوخی های علیرضا بیرانوند با سایر ملی پوشان به ویژه سردار آزمون و مرتضی پورعلی گنجی جالب توجه به نظر می رسید.

حمید استیلی سرمربی و تعدادی از بازیکنان امید ایران هم برای دقایقی در تمرین تیم امید حضور پیدا کردند و با سایر ملی پوشان خوش و بش کردند.

تمرین به صورت رسمی پس از دقایقی زیر نظر کوین مینیا مربی بدنساز پیگری شد. در این میان مارک ویلموتس و وحید هاشمیان در طول اجرای این آیتم بازیکنان را زیر نظر داشتند و با یکدیگر برنامه های تمرینات تاکتیکی را طرح ریزی می کردند.

همچنین ویلموتس پس از چند دقیقه ملی پوشان را جمع و نکاتی را به آنها یادآورد شد.

 ملی پوشان سپس در قسمت دیگری از زمین حضور پیدا کردند و در دو تیم آبی و نارنجی به بازی آقاوسط برای تمرین پاس های کوتاه و همچنین حفظ مالکیت توپ مشغول شدند که ویلموتس در طول این تمرین تاکید داشت بازیکنان در تصمیم گیری زود عمل کنند.

دروازه بان ها هم از ابتدا زیر نظر مربی تمرینات اختصاصی شان را انجام دادند.

چند خبرنگار خارجی هم برای پوشش این تمرین در محل حضور پیدا کردند. خبرنگاران پس از حدود ۲۰ دقیقه محل تمرین را ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز