خبرگزاری کار ایران

ستاره تیم ملی آلمان کفش های خود را آویخت

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۱۸

«باستین شواین اشتایگر» ستاره تیم ملی آلمان که به همراه این تیم جام جهانی ۲۰۱۴ را فتح کرد، در ۳۵ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، شواین اشتایگر که از سال ۲۰۱۷ برای باشگاه شیکاگو فایر در لیگ برتر آمریکا (MLS) توپ می زند، یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال آلمان است و در جریان ۱۷ سال حضور حرفه ای، به همراه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان افتخارات زیادی را کسب کرد.

هافبک اسبق باشگاه بایرن مونیخ در فاصله سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ پیراهن باواریایی ها را بر تن کرد و به همراه آنان هشت بار بوندسلیگا، هفت بار جام حذفی آلمان و یک بار نیز عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان (سال ۲۰۱۳) را فتح کرد.

وی در ادامه برای مدتی کوتاه و ۲ ساله (سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷) در منچستریونایتد بازی کرد و سپس راهی آمریکا شد.

شواین اشتایگر با انتشار پستی با اعلام خبر خداحافظی خود از دنیای فوتبال نوشت: خداحافظی کردن در حالی که هنوز فوتبال بازی می کنم، کمی مرا دلتنگ می کند اما مشتاقانه در انتظار چالش های تازه ای هستم که انتظارم را می کشند؛ همواره به فوتبال وفادار خواهم ماند.

شواین اشتایگر در جریان ۱۲۱ بازی برای تیم ملی آلمان ۲۴ گل به ثمر رساند و در سال ۲۰۱۴ نیز جام قهرمانی جهان را در برزیل بالای سر برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز