خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو؛

پورشیب سومین طلای ایران را بدست آورد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۱۱

ذبیح الله پورشیب نخستین مدال طلای تیم ملی مردان و سومین طلای کاروان کاراته ایران را بدست آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در روز پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با نتیجه 2 – 2 (پیروزی در قانون سنشو) مقابل ریتارو آراگا از ژاپن موفق به کسب مدال طلای وزن 84- کومیته مردان شد.

این نخستین مدال طلای تیم ملی مردان و سومین طلای کاروان کاراته ایران در مسابقات کاراته وان مسکو بود. پیش از این سارا بهمنیار در وزن 50- و رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم، 2 مدال طلا برای ایران بدست آورده بودند.

پورشیب در این دوره از مسابقات، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم کایکو رودریگرز از برزیل را 2 بر صفر شکست داد. پورشیب در دورن سوم مقابل الخاندرو مولینا از اسپانیا پیروز شد. کاپیتان تیم ملی در دور چهارم به مصاف اروز میجالکویچ از صربستان رفت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. پورشیب در نیمه نهایی نیز 5 بر یک جسی داکوستا از فرانسه را مغلوب کرد و راهی فینال مسابقات شد.

صبح امروز نیز بهمن عسگری در وزن -75 کومیته مردان با برتری برابر توره ایبانز اسپانیایی خود موفق به کسب مدال برنز شده بود.

در تنها فینال باقیمانده، سجاد گنج زاده در وزن 84+ تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به روی تاتامی می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز