خبرگزاری کار ایران

ساکت الهامی:

نساجی زمانی صاحب موقعیت شد که دیگر دیر شده بود/دلخوشی مردم پاک و صادق قائمشهر به نساجی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۸۲

مربی تیم ماشین سازی تبریز گفت:نساجی با حمایت هوادارانش حمله کرد، اما ما با توجه به غایبانی که داشتیم منطقی بازی کردیم.نساجی زمانی صاحب موقعیت شد که دیگر دیر شده بود

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی در نشست خبری پس از بازی و درخصوص این مسابقه اظهار داشت: خوشحالم که در جمع مردم خوب قائمشهر هستم و دوباره به این شهر برگشتم. خطیبی مشکلی داشت و نتوانست به نشست بیاید و من از این بابت عذرخواهی می‌کنم. 

الهامی در خصوص این دیدار ادامه داد: بازی مقابل نساجی همیشه سنگین و سخت است. هر دو تیم شرایط نزدیکی داشتند و هرچه از زمان بازی گذشت ما بر بازی مسلط شدیم و موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم. نساجی با حمایت هوادارانش حمله کرد، اما ما با توجه به غایبانی که داشتیم منطقی بازی کردیم. شاید مالکیت نساجی بیشتر بود، اما موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از حریف بود. در دقایقی صاحب فرصت شدیم که جبرانش خیلی سخت می‌شد.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درخصوص تمارض‌ها، وقت‌کشی‌ها و حاشیه‌های حامد لک که منجر به ایجاد درگیری در پایان بازی شد، گفت: حامد لک در تمرینات فقط تمرین می‌کند. من صحنه‌های آخر بازی را ندیدم. کاری به حامد یا شخص دیگری ندارم؛ حرف من این است که فردی که در یک شهر زحمت می‌کشد و می‌رود نباید مورد بی احترامی قرار بگیرد.

وی در  خصوص فحاشی حامد لک در پایان بازی به یکی از بازیکنان حریف توضیح داد: از ابتدا این دیدار  برخی از هواداران به لک فحاشی کردند. حامد مصدوم بود و حضورش در این مسابقه قطعی نبود. ما گلر ذخیره خود را هم آماده کرده بودیم. اگر حامد تشویق می‌شد این اتفاقات رخ نمی‌داد. دلخوشی مردم قائمشهر همین فوتبال است؛ آنها پاک‌ترین و صالح ترین مردم هستند. آخر بازی را ندیدم، اما در جریان بازی شنیدم که به وی فحاشی شد. قائمشهری‌ها مردم مهمان‌نوازی هستند و نباید به کسی که حداقل یک سال در این شهر زحمت کشیده است بی‌احترامی کنند.

وی در پایان خاط نشان کرد: حامد بازیکن احساسی و خوش قلب است با جان دل بازی میکند تا دقایق  آخر و تا زمانی که اخطار بگیرد مشکلی نداشت.لک 90 دقیقه فحش شنید و آیا حرکتی کرد که کسی ناراحت شود.من صحنه‌های آخر بازی را ندیدم و نمیتوانم قضاوت کنم. هیچگاه فحاشی را نمی‌پسندم، اما نمی‌توانم قبول کنم که حامد فحاشی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز