خبرگزاری کار ایران

برترین‌های هفته اول لیگ دسته یک تیراندازی بانوان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۳۱۴

با برگزاری هفته اول لیگ دسته یک تیراندازی بانوان تیم و نفرات برتر معرفی و شناخته شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک تیراندازی بانوان در هفته نخست به میزبانی هیات قم و با حضور 12 تیم دنبال شد که در رشته تفنگ بادی، تیم‌های برلیان 22، دانشگاه آزاد، مقاومت، هیات کرمان و پارس جم با شکست تیم‌های شاتین، تیگرا، اسپوتا، هیات همدان و پردیسان به برتری رسیدند.

در این رشته دیدار تیم هیات قم و مازندران به تعویق افتاد.

در تپانچه بادی نیز تیم‌های رایمون، دانشگاه آزاد، هیات قم، هیات ارسنجان، هیات کرمان و اسپوتا با برتری مقابل تیم‌های تابناک، تیگرا، شاتین، هیات همدان و مقاومت به پیروزی دست یافتند.

همچنین در این رشته نیز، تیم مازندران در مقابل تیم قم حضور نداشت.

با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، فاطمه سادات احمدی از دانشگاه آزاد، معصومه هاشمی از هیات ارسنجان و مهسا محمدی از رایمون به ترتیب به عناوین برتر دست یافتند.

در تپانچه بادی نیز، عاطفه کریمی از پارس جم، یلدا سلیمانی از مقاومت و الهه علینژاد از برلیان 22 به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

گفتنی است، این مسابقات از طریق رادیو ورزش به صورت زنده پوشش داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز