خبرگزاری کار ایران

باشگاه پرپولیس: محرومیت شجاع دور از انصاف و عدالت است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۵۹

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: محرومیت دو جلسه‌ای شجاع خلیل‌زاده آن هم به استناد یک عکس و رد همه برداشت‌ها از این عکس مبنی بر توهین وی به داور مطابق انصاف و عدالت نیست.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: اولین شرط توجه اتهام یا توجه تخلف به شخص، وقوع تخلف از طرف شخص و امکان انتساب فعل به شخص مرتکب می‌باشد. با فرض اثبات تخلف شخص، تطبیق قانون با عمل مرتکب و سپس مجازات شخص ممکن خواهد بود.

وی ادامه داد: شجاع خلیل‌زاده نیز  توسط کمیته انضباطى به اتهام تحریک تماشاگران از طریق نشان دادن علامت سکوت (هیس) به داور و به استناد عکس ضمیمه پرونده دو جلسه محرومیت از بازى محروم می‌شود. در آن صحنه که فیلم آن نیز  موجود است کاملا واضح است که خلیل‌زاده  بعد از صحنه پنالتى به داور می‌گوید: بخدا پنالتى نبود.

خواجه‌وند خاطرنشان کرد: بنده و آقای خلیل‌زاده  در جلسه استیناف حضور یافته و  موضوع را  کاملا توضیح  دادیم. پرونده مکرر بررسی و  کنترل شد و با توضیحات شجاع  و بازبینى مکرر صحنه فیلم مشخص می‌شود  که توضیحات شجاع درست بوده و  حقیقتا حداقل انتظار در خصوص شجاع برائت ایشان بود.

عضو  کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: محکومیت  و محرومیت شجاع از دو جلسه بازى به استناد آن عکس و در حالی که هیچ گزارشی از داور و ناظر دال بر توهین وی به داور مسابقه و تحریم تماشاگران از این طریق وجود نداشته  مطمئنا  مطابق انصاف و عدالت و حتى قانون نمی‌باشد و  اجحاف در حق این  بازیکن، باشگاه پرسپولیس و میلیون‌ها طرفدار باشگاه خواهد بود.

خواجه‌وند در پایان گفت: عجیب است که بدون گزارش داور و ناظر و با استناد به عکسی، دو جلسه محرومیت در  نظر گرفته می‌شود. ویدیو آن صحنه بازبینی شد و محرز بود که او توهینی نکرده است. حتی خلیل‌زاده به رغم شعارهای توهین آمیز در این بازی، چند بازی دست به اقدامات جوانمردانه  زده که آن را هم نشان دادیم و تصور و باورمان این بود که هر دو جلسه محرومیت لغو می‌شود اما چنین اتفاقی رخ نداد و این واقعا ناراحت کننده و دور از انصاف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز