خبرگزاری کار ایران

۱۳ بازیکن و ۳ سیستم!

بررسی تغییرات استراماچونی در استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۸۰

استراماچونی در این مدت 13 جابجایی در ترکیب این تیم داشت که 9 تا از این تغییرات اجباری و از روی مصدومیت و محرومیت بازیکنان بود.

به گزارش ایلنا، 5 بازی از لیگ گذشته و سرمربیان جدید لیگ برتر مشغول آزمون و خطای تیم‌شان هستند. استقلال با استراماچونی استارت زد و بعد از گذشت سه هفته از 3-3-4 به 1-2-4-3 تغییر آرایش داد. استراماچونی در این مدت 13 جابجایی در ترکیب این تیم داشت که 9 تا از این تغییرات اجباری و از روی مصدومیت و محرومیت بازیکنان بود. استقلال به ترتیب چهار، سه، سه و سه تغییر در هر هفته داشت. به جز حسین حسینی همه بازیکنان استقلال در این فصل تغییر را تجربه کردند.

با اخراج دانشگر و پایان محرومیت یزدانی در هفته اول، برای بازی دوم 2 تغییر اجباری در ترکیب استقلال صورت گرفت. قائدی هم جانشین محسن کریمی شد و تبریزی هم به نیمکت رفت تا دیاباته وارد ترکیب شود. همچنین درون زمین هم این تیم تغییراتی داشت؛ جای داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی عوض شد.

استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان برای سومین هفته متوالی با همان آرایش 3-3-4 به میدان رفت، اما باز هم سه تغییر داشت. دانشگر یک جلسه محرومیتش تمام شد و به ترکیب برگشت، میلیچ جایگزین زکی‌پور شد و آرش رضاوند هم جای باقریِ مصدوم را گرفت. همچنین جای وینگر چپ و راست استقلال یعنی قائدی و اسماعیلی هم جابجا شد.

آرایش استقلال برای دربی تغییر کرد و با سه دفاع وارد زمین شد. استقلال در هفته‌ چهارم با 1-2-4-3 بازی کرد. تبریزی، ریگی، غلامی در دربی به جای دیاباته‌‌ی مصدوم، اسماعیلیِ محروم و قائدی وارد ترکیب استقلال شدند.

در هفته پنجم هم چشمی به مسابقات رسید و جای عارف غلامی را گرفت. محرومیت علی کریمی هم تغییری جزیی در آرایش استقلال ایجاد کرد تا محسن کریمی وارد ترکیب شود. با پایان محرومیت فرشید اسماعیلی، او یک بار دیگر جای آرش رضاوند را گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز