خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار تراکتور- پارس جم؛

بازگشت فراز کمالوند به ورزشگاه خاطره انگیز

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۲۲

سرمربی پارس جم مقابل تیمی قرار می‌گیرد که خاطرات خوبی از آن دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته‌ ششم رقابت‌های  لیگ برتر تقابل تراکتور با پارس جم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز است و حضور کمالوند روی نیمکت پارسی‌ها از نکات جالب توجه این دیدار خواهد بود.

فراز کمالوند برای هواداران تراکتور یادآور خاطرات بسیار خوبی است؛ او در سال 1388 موفق شد به عنوان سرمربی تراکتور این تیم را به لیگ برتر برگرداند؛ به همین خاطر محبوبیت بالایی نزد تراکتوری‌ها دارد. کمالوند در لیگ برتر نیز دو سال روی نیمکت تراکتور نشست و نتایج نسبتاً خوبی به دست آورد.

او در اولین فصل حضور تراکتور در لیگ برتر موفق شد با این تیم رتبه هفتم جدول را کسب کند که برای تیم تازه لیگ برتری شده نتیجه خیلی خوبی محسوب می‌شود و در فصل بعد از آن هم با دو پله صعود به رتبه پنجم جدول رسید.

او در لیگ دهم در تبریز موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و برابر استقلال هم در ورزشگاه آزادی به برتری رسید تا این نتایج خاطره‌انگیز از او به ثبت برسد.

این مربی بعد از کار در تیم‌های شهرداری و گسترش فولاد تبریز و پس از آن صنعت نفت، حالا روز جمعه به عنوان سرمربی ماشین‌سازی مقابل تراکتور قرار می‌گیرد.

بی‌تردید تقابل فراز با تراکتوری‌ها جذابیت‌‌های زیادی خواهد داشت. این مربی در دوران حضور در گسترش فولاد و صنعت نفت چندین بار تراکتور را متوقف کرده و حالا هم با توجه به شناختی که از او داریم در ورزشگاه یادگار انگیزه‌ای جز بردن تراکتور در بازی روز جمعه ندارد و  این در حالی است که تراکتور هم به دنبال 3 امتیاز این دیدار خانگی است تا از کورس بالای جدول عقب نماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز