خبرگزاری کار ایران

مقابل صنعت نفت به دنبال جبران مافات هستیم

شاه‌علیدوست: بارها در جام حذفی غافلگیر شدیم/ شجاعت کادرفنی مقابل داماش جواب داد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۰۷

کاپیتان سایپا در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

روزبه شاه‌علیدوست در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سایپا در جام حذفی مقابل داماش اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما از قبل می‌دانستیم که بازی سختی داریم. داماش فصل قبل فینالیست جام حذفی بود و با امید و انگیزه بالایی در این مسابقه حاضر شد و همه تلاشش را برای برتری به کار گرفت و همین موضوع کار ما را سخت کرد. از طرفی کادرفنی صلاح دانسته بود در این بازی بیشتر به جوان‌های تیم بازی دهد و خدا را شکر این شجاعت کادرفنی جواب داد و توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در مورد اینکه فصل گذشته مقابل داماش مغلوب شده بودند و در این بازی نتیجه را جبران کردند، گفت: ما به جز فصل قبل که تا نیمه نهایی بالا رفتیم در این سال‌هایی که عضو سایپا هستم اکثرا در مراحل اولیه جام حذفی کنار رفتیم و بارها مقابل تیم‌های لیگ یک و لیگ دو مثل سیاه‌جامگان که آن زمان لیگ دویی بود یا نفت و گاز گچساران بازی را واگذار کردیم و همین موضوع حساسیت ما را روی بازی‌های جام حذفی بالا برده است و در این بازی همه تلاش تیم بر این بود که حریف را دست کم نگیریم تا خدای نکرده غافلگیر نشویم.

کاپیتان سایپا در مورد اینکه با توجه به جوانگرایی سایپا نقش او به عنوان بزرگترِ تیم پررنگ‌تر از همیشه است،‌ عنوان کرد: سایپا همیشه به جوانان بها داده است و این موضوع در فصل جاری پررنگ‌تر از همیشه بوده و به جوان‌های تیم توصیه می‌کنم از فرصت خوبی که در اختیار دارند استفاده کنند و سایپا می‌تواند سکوی پرتاب خیلی از آنها شود.

شاه‌علیدوست در مورد بازی مقابل صنعت نفت هم گفت: بازی سختی در آبادان داریم و آنها تیم منظم و با برنامه‌ای هستند ولی ما با توجه به امتیازاتی که در بازی‌های قبل برخلاف جریان بازی از دست دادیم می‌خواهیم در این دیدار با انگیزه و تمرکز بیشتری بازی کنیم و سعی‌مان را می‌کنیم با بهترین نتیجه ممکن از بازی خارج شویم.

وی در مورد چمن ورزشگاه دستگردی و انتقاداتی که به آن می‌شود هم خاطرنشان کرد: چمن دستگردی مشکلاتی دارد ولی اگر دقت کنید در طول هفته‌های گذشته رفته رفته وضعیتش بهتر شده است و مشغول کار بر روی آن هستند و یک فرصت تعطیلی یک ماهه هم در پیش داریم که اشکلات آن به طور کامل برطرف می‌شود. ضمن اینکه ورزشگاه‌های زیادی در لیگ برتر هستند که مشکلاتی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز