خبرگزاری کار ایران

برای صعود به المپیک به حمایت نیاز داریم

ماجدی: تیم امید در گروه مرگ است؛ مجیدی را تنها نگذارید

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۴۹

مربی تیم امید در آستانه آغاز تمرینات دور جدید ملی پوشان ابراز امیدواری کرد در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا طلس صعود به المپیک را بشکنند.

فرشاد ماجدی مربی تیم امید ایران در گفت و گو با ایلنا درباره همگروهی با تیم‌های ازبکستان، چین و کره جنوبی در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: ازبکستان قهرمان دوره گذشته است و همانطور که می‌دانید کره جنوبی در دوره گذشته آسیایی به عنوان قهرمانی رسید. تیم چین هم به دنبال به روز شدن است و حریف آسانی نخواهد بود.

او ادامه داد: در هر صورت از نظر من در سخت‌ترین گروه قرار داریم اما خوشبختانه با هر سه تیم بازی کردیم و نسبت به تمام آنها شناخت خوبی داریم. یکی از خوبی‌های این مسابقات همین است که سبک و سیاق آنها را مشاهده کردیم و خوب آنالیز می‌کنیم تا با برنامه ریزی‌هایی که داریم یک رقابت خوب با آنها داشته باشیم. قرعه سختی داریم اما خیلی امیدواریم که از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گروه C را گروه مرگ نامید گفت: صد در صد؛ سخت ترین گروه است اما کادرفنی به یکایک بازیکنان‌مان اعتماد داریم. ما باید در تمرینات پیش روی بیشتر روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنیم و هماهنگی را به دست بیاوریم تا بتوانیم قدرت ایران را نشان بدهیم. بازیکنان زیر 21 سال ما با بازیکنان 23 ساله کره جنوبی و چین مسابقه داده بودند و حالا بازیکنان ما تجربه خوبی دارند تا با بازیکنان زیر 21 سال آنها مسابقه بدهند. درباره تیم ازبکستان هم دو مسابقه دوستانه داشتیم تا بتوانیم تیم خودمان را محک بزنیم و بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم.

مربی تیم امید افزود: ما الان شناخت کافی روی تمام بازیکنان ازبکستان داریم و این تیم بازیکنانی داشت که برخی از آنها مقابل تیم بزرگسالان ما قرار گرفته بودند. در بازی اول برابر آنها روی یک اشتباه گل خوردیم و اگر خوب کار می‌کردیم می‌شد به راحتی برنده باشیم. در بازی دوم مقابل آنها به خاطر تغییر تحولاتی که در ترکیب داشتیم به مشکل خوردیم اما این دلیل بر این نیست که بخواهند شدیدترین انتقادها را علیه تیم امید داشته باشند. 

دستیار فرهاد مجیدی با بیان اینکه انتقادات با دو شکست در بازی دوستانه بسیار زیاد شده است گفت: من از یکایک افراد تاثیرگذار در فوتبال درخواست می‌کنم که حمایت کنند. باید از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی حمایت شود و دشنمی در کار نباشد که تمرکز تیم را بخواهد برهم بزند. او هم مربی جوانی است و تمام تلاشش این است که همه موفق باشند و نباید او را تنها بگذارند. ما برای اینکه بتوانیم بعد از 44 سال به المپیک راه پیدا کنیم تنها به حمایت نیاز داریم. اگر بخواهیم از الان تیم‌های مقابل را بزرگ کنند از اعتماد به نفس بازیکنان کم می‌شود. الان فرهاد مجیدی تجربه لازم را کسب کرده و ما و کادرفنی در کنار او هستیم تا برای سربلندی تیم امید کشورمان تلاش کنیم. 

ماجدی درباره اینکه آیا در لیست جدید تیم امید تغییری ایجاد خواهد شد یا خیر گفت: ما در این مدت بازی‌های لیگ برتر را تماشا کردیم. تلاش ما این است که بهترین و آماده ترین بازیکنان به اردو دعوت شوند و از مربیان لیگ برتری خواهش می‌کنیم که به بازیکنان جوان اهمیت بدهند چون با استفاده از نیروی آنها ضرر نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز