خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد و دقایق بازی خریدهای جدید استقلال

اغلب مصدوم، محروم و نیمکت نشین!

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۲۸

تعداد و دقایق بازی 10 خرید جدید استقلال تعریفی ندارد و در بیشتر موارد بیش از آنکه در میدان حضورداشته باشند نیمکت نشین بودند

به گزارش ایلنا، عملکرد مدیران باشگاه استقلال و در رأس آن‌ها علی خطیر در نقل و انتقالات تابستانی منتقدان بسیاری دارد. خروج 15-16 بازیکن تأثیرگذار مثل آیاندا پاتوسی و باتجربه چون مهدی رحمتی و پژمان منتظری ازیک‌طرف و خریدهای پرشمار و اغلب ناکارآمد و بدون استفاده مانده تا به اینجای فصل، باعث شده تا آندره آ استراماچونی دستش بسته باشد و آبی پوشان درنتیجه گیری ناکام بمانند. عملکرد خریدهای جدید استقلال و عملکرد آن‌ها تا پایان هفته پنجم (450 دقیقه) را مرور می‌کنیم. تعداد و دقایق بازی 10 خرید جدید استقلال تعریفی ندارد و در بیشتر موارد بیش از آنکه در میدان حضورداشته باشند نیمکت نشین بودند. 

یزدانی،360 دقیقه بازی، 180 دقیقه محروم

سیاوش یزدانی تا پایان هفته پنجم در 4 بازی به‌طور کامل برای آبی پوشان به میدان رفته است. غیر از هفته اول که به دلیل محرومیت انضباطی محروم بود، در 4 بازی بعدی او 360 دقیقه در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت. با توجه به محرومیت انضباطی دوباره این بازیکن، یزدانی در هفته ششم هم غایب خواهد بود تا از 6 بازی ابتدای فصل 2 مسابقه را از دست بدهد!

میلیچ، 270 دقیقه بازی 180 دقیقه نیمکت نشینی

هرویه میلیچ دفاع چپ کروات که 4 روز قبل از شروع لیگ نوزدهم با استقلال قرارداد بست، 2 هفته اول را نیمکت نشین بود. میلیچ بعد از 2 هفته غیبت در ترکیب استقلال، از هفته سوم وارد ترکیب اصلی شد و 270 دقیقه برای آبی پوشان بازی کرده است تا در بین خریدهای جدید استقلال بعد از یزدانی بیشترین دقایق بازی را داشته باشد.

ریگی، 212 دقیقه بازی،238 دقیقه نیمکت نشینی

مسعود ریگی به‌عنوان یکی از باثبات‌ترین بازیکنان لیگ  هجدهم به استقلال آمد و خیلی زود هم در بازی‌های دوستانه و تمرینات خودش را نشان داد.اما شرایط این بازیکن با شروع بازی‌ها فرق کرد و به بازیکنی اغلب نیمکت نشین تبدیل شد. تا پایان هفته پنجم، ریگی 2 بار در ترکیب اصلی قرارگرفته و یک‌بار هم به‌عنوان بازیکنی به میدان آمده است. درمجموع او 212 دقیقه برای استقلال بازی کرده و بیش از اینکه در میدان حضورداشته باشد روی نیمکت نشسته است. بااین‌وجود در بین بازیکنان جدید استقلال، دقایق بازی ریگی نسبتاً بالا است!

غلامی، 176 دقیقه بازی،630 دقیقه نیمکت نشین و محروم

عارف غلامی از 5 بازی استقلال در 2 بازی فیکس بود و یک بازی هم در وقت‌های تلف‌شده به میدان آمد.مدافع تیم ملی امید درمجموع 5 هفته، 3 بازی برای استقلال انجام داده است که مجموع دقایق حضورش در میدان به 176 دقیقه می‌رسد.در این تعداد بازی غلامی یک کارت زرد هم گرفته است. با توجه به محرومیت 2 جلسه‌ای انضباطی غلامی، تا پایان هفته هفتم تعداد دقایق بازی عارف در لیگ برتر، از  176 دقیقه فراتر نخواهد رفت.

رضاوند،165 دقیقه بازی، 285 دقیقه نیمکت نشینی

آرش رضاوند غیر از هفته اول در 5 بازی بعدی برای استقلال به میدان رفته است. او 2 بازی فیکس یود و 2 مرتبه هم به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد.بعد از 165 دقیقه بازی، تنها یک تأثیرگذاری روی گل در کارنامه او ثبت‌شده است. رضاوند هنوز نتوانسته خودش را در ترکیب استقلال جا بیندازد و بیشتر از این‌که بازی کند، روی نیمکت نشسته است!

دیاباته، 150 دقیقه بازی،300 دقیقه نیمکت نشینی و محرومیت

شیخ دیاباته مهاجم 31 ساله و اهل مالی استقلال در 3 هفته  اول برای استقلال بازی کرد و به میدان رفت که یک‌بار به‌عنوان بازیکن تعویضی و 2 بار هم در ترکیب اصلی قرار گرفت. هرچند در دقیقه 37 بازی سوم او مصدوم شد و بازی را نیمه‌تمام گذاشت. دیاباته 2 بازی بعدی را هم از دست داد تا در پایان هفته پنجم فقط 150 دقیقه برای آبی پوشان بازی کرده باشد! 2 کارت زرد و تأثیرگذاری روی یک گل در کارنامه مهاجم بلندبالای آبی‌ها دیده می‌شود.

دشتی،80 دقیقه بازی، 370 دقیقه روی نیمکت و مصدوم

علی دشتی به‌عنوان یک خرید پر سروصدا به استقلال آمد و شماره 9 را هم بر تن کرد، اما کارنامه او تعریفی ندارد و در تیم جدیدش اغلب نیمکت نشین بود! دشتی در 4 بازی اول استقلال به‌عنوان بازیکن جانشین بازی کرد اما نتوانست استراماچونی را قانع کند که او را در ترکیب اصلی قرار دهد.در بازی هفته پنجم هم مصدومیت ناگهانی و شبهه انگیز این بازیکن باعث شد همراه استقلال به اصفهان نرود. او درمجموع 80 دقیقه برای استقلال بازی کرده است و فقط یک کارت زرد در کارنامه‌اش دارد. 

محمد بلبلی دیگر خرید جدید استقلال از همان  ابتدا با محرومیت 6 ماه روبرو شد و دست‌کم تا پایان نیم‌فصل بازی‌های استقلال را از دست داد. میلاد باقری مدافع جوان و خرید لیگ یکی استقلال هم تا پایان هفته پنجم حتی یک دقیقه هم برای آبی پوشان بازی نکرده و حداکثر نیمکت نشین بوده است. حسین پورحمیدی گلر تازه‌وارد استقلال هم تا امروز فقط نیمکت نشین بود و فرصت بازی به او نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز