خبرگزاری کار ایران

صعود سخت شاهین در قم/ خوشه طلایی حذف شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۲۸

خوشه طلایی ساوه با شکست مقابل شاهین بوشهر از جام حذفی کنار رفت.

به گزارش ایلنا، تیم های خوشه طلایی ساوه و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه تساوی 3 - 3 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی تیم شاهین با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

ابتدا تیم خوشه طلایی بود که در نیمه اول و با گل های اکبر صغیری در دقیقه 15 و احسان پورشیخ علی در دقیقه 16 از شاهین پیش افتاد. خوشه طلایی در حالی که خود را پیروز میدان و در مرحله یک هشتم نهایی می دید، بهمن سالاری با دو گلی که در دقایق 73 و 83 برای شاهین به ثمر رساند، بازی را به وقت های اضافه کشاند.

در وقت های اضافه تیم شاهین توانست با گل دقیقه 105 دانیال مومنی به گل سوم دست پیدا کند. بازی رو به پایان بود و شاگردان عبدالله ویسی توانسته بودند با کامبک شکست 2 بر صفر را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل کنند، اما سجاد اژدر در دقیقه 119 گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند.

بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضیافت پنالتی ها این تیم شاهین شهرداری بود که با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز