خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: خطیبی آدم نجیبی است/ چرا برای این بازی داور تهرانی انتخاب کردند؟!

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۸۷۵

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز، رسول خطیبی را فردی بسیار نجیب، فنی و کم‌حرف می‌داند.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل پرسپولیس اظهار داشت: حساسیت‌های بازی‌های حذفی در دنیا خیلی زیاد است. با وجود اینکه چند مصدوم داشتیم، چیدمان فنی تیم ما عالی بود و از کادر فنی تیم تشکر می‌کنم. بحث ما این است که نباید برای تیم‌های تهرانی، داور تهرانی انتخاب شود و این شرایط برای تیم‌های اصفهانی و تبریزی هم صدق می‌کند. این توقع بالایی نیست.

وی با بیان اینکه داور مسابقه، شبیه‌سازی بازیکن پرسپولیس را پنالتی گرفت، تصریح کرد:، چون تشریفات قبل از زدن پنالتی طولانی بود، بازبینی صحنه و انتقال این موضوع به کادر فنی باعث شد مربیان ما به این تصمیم معترض باشند. داور تا زمانی که بازی دوباره آغاز نشده است، می‌تواند تصمیماتش را برگرداند که ما، چون کمک‌داور ویدیویی نداریم، نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم. اگر هم داور پنالتی را برگرداند، صلابتش زیر سوال می‌رود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی درخصوص اخراج رسول خطیبی از کنار زمین خاطرنشان کرد: او می‌خواست برای داور درباره اعلام پنالتی توضیح دهد، نحوه بغل کردن بازیکن ما باعث شد که داور فکر کند او می‌خواسته پرخاش کند و سوءتعبیر ایجاد کرد. خطیبی هیچ‌وقت از ادبیات بد استفاده نمی‌کند و عادت به تندی ندارد. همچنین از کمیته انضباطی بابت آرای اخیر تشکر می‌کنم، چون این احکام برای منظم کردن مسابقات لازم است. درباره داوری نباید زیاد اظهارنظر کرد. البته این بدین معنی نیست که حرف‌های افراد معترض به داور همیشه غلط است.

نصیرزاده با بیان اینکه داوران نباید در سه مورد مرتکب اشتباه شوند، گفت: اگر داور در پذیرفتن گل، اعلام پنالتی یا اخراج بازیکن اشتباه کند، ممکن است نمره پایینی از کمیته داوران بگیرد. پنالتی پرسپولیس شبیه‌سازی است و می‌توانست برای بازیکن حریف یک کارت زرد به دنبال داشته باشد. امیدوارم دیگر در این سطح شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم. از سرمربی تیم می‌خواهم به این نکته توجه کند که داوران همانند سرمربیان، قشر زحمتکشی هستند. خطیبی یک مربی بسیار نجیب، کم‌حرف و فنی است. امیدوارم داوران تلاش کنند در خطا‌های سرنوشت‌ساز به گونه‌ای عمل کنند که تیمی متضرر نشود.

وی درباره شرایط توحید غلامی و جدایی این بازیکن از ماشین‌سازان تصریح کرد: از بازیکنان فعلی صحبت کنید. شاید غلامی مورد علاقه شماست، اما ما به موضوعات دیگری که اولویت دارند می‌پردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز