خبرگزاری کار ایران

منصوریان: اجازه نفس کشیدن به استقلال نمی‌دهیم/ در این بازی پسرم را هم نمی‌شناسم!

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۲۰

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اجازه نمی‌دهیم که رقیبان در شهر اصفهان کار راحتی برابر ما داشته باشند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بازی فردا قطع به یقین نه برای ما آسان است و نه برای استقلال تهران. کیفیت ما در هفته‌های گذشته خیلی خوب بوده اما به ایده‌آل‌مان که کسب ۳ امتیاز است، نرسیدیم. استقلال با مربی جوان و جدید خودش از نظر من خیلی خوب کار کرده است.

وی افزود: ما ۲۶ بازیکن آماده داریم که ۳ نفر از آنها سربازان ما هستند که برای ما تاثیرگذارند. فردا خلعتبری را در لیست ۱۸ نفره داریم که خودش به تنهایی می‌تواند ۵۰ درصد از یک تیم باشد. ما مخلوطی از تجربه و بنزین سبز را فردا داخل زمین داریم. دقیقه به دقیقه بازی را ترسیم کرده‌ایم که چه اتفاقی ممکن است بیفتد. تیمی اینجا نتوانسته از دست ما راحت در برود.

وی ادامه داد: سایپا خیلی خوش شانس بود که از دست ما فرار کرد. اگر بازیکنان ما کار تاکتیکی را خوب اجرا کنند فردا روز خیلی خوبی خواهیم داشت. مطهری می‌تواند یکی از ابزارهای خیلی خوب ما باشد، اگر در ترکیب اصلی باشد خیلی به ما کمک می‌کند. من دوران بازیگری‌ام را مدیون باشگاه استقلال هستم. از ۷ سالگی و زمانی که حسن روشن و ناصر حجازی بازی می‌کردند قهرمان‌هایی برای خودم داشتم.

منصوریان خاطر نشان کرد: دلیل اصلی استقلالی شدن من حسن روشن بود چون من او را خیلی دوست داشتم. فردا به تنها چیزی که فکر می‌کنم پیراهن سبزی است که به امانت دست من است. با تمام وجود مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم. قطعا تلاش می‌کنم ۳ امتیاز اینجا بماند چون امانت‌دار پیراهنی هستم که بعد از یک سری اتفاقات دوباره من را به فوتبال برگردانده است. شور و اشتیاق در تیم ما موج می‌زند و مهمتر این است که ما تبدیل به یک خانواده شده‌ایم. زیبایی فوتبال به هواداراش است. VAR نیاز مبرم فوتبال ما است. خیلی از مدیران و مربیان ما در دو سال گذشته به خاطر همین موضوع متلاشی شدند.

سرمربی ذوب آهن افزود: بازی چلسی و لیورپول را می‌دیدم که گل مساوی را آسپیلی‌کوئتا زد ولی VAR رد کرد. استراماچونی هم اگر درباره VAR گفته، خب وی از قلب فوتبال اروپا آمده است. حاضرم چند بازیکن خیلی خوب نخرم و چند بازیکن جوان بیاورم ولی این سیستم به ایران بیاید. باشگاه ما از باشگاه‌هایی است که دوست دارد VAR به ایران بیاید. اگر در فولادشهر و قبل از آمدن من این سیستم را داشتیم، ۲۱ امتیاز ذوب‌آهن از دست نمی‌رفت و شاید تیم در آخر فصل برای سهمیه گرفتن می‌جنگید. به خاطر تیم داوری فردا امید دارم بازی خوبی از آب دربیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز