خبرگزاری کار ایران

آخرین آرا کمیته وضعیت فوتبال اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۴۲۰

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،با توجه به شکایت مجید غلامی اصل از باشگاه گل گهر سیرجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 720 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ14 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت اسماعیل شریفات از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون بابت اصل خواسته و پرداخت 30 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*براساس رای صادره شد در پرونده شکایت رضا نجاری از باشگاه شهرداری تبریز، کمیته وضعیت این باشگاه را به پرداخت مبلغ 302 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 50 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم کرد.

* در پرونده شکایت ابوالفضل علایی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 60 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق محکوم شد.

*با توجه به شکایت اکبر صغیری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 110 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز