خبرگزاری کار ایران

کالدرون: بهترین دروازه‌بان آسیا را در اختیار داریم/ اگر اسم‌ها بازی می‌کردند عبدی نباید به میدان می‌آمد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۲۵۰

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری تیمش در دربی صحبت کرد.

گابریل کالدرون در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال تهران در ابتدا اظهار داشت: عصر به خیر. به تیمم تبریک می‌گویم. خیلی مردان جنگیدند و بازی خوبی انجام دادند. در این بازی‌ها معمولا هر تیمی که گل اول را بزند اختلاف بین دو تیم وجود می‌آید. ما بهترین دروازه‌ بان آسیا را داریم که یک گل را از حریف گرفت. بعد از گل ما بازی خوبی انجام دادیم و فکر میکنم که شایسته این پیروزی بودیم.

قبول دارید ضعف فنی داشتید؟ کالدرون در پاسخ به این سوال گفت: بعد از پنالتی گفتم که بهتر بازی کردیم. ما داریم سبک بازی را عوض می‌کنیم ولی در این دوره که هستیم باید برنده شویم. من خیلی با شما موافق نیستم من از روند تیم راضی هستم.

برای تعویض عبدی برنامه داشتید کالدرون در پاسخ به این سوال گفت: مربی باید بتواند بازی خوانی داشته باشد و ما فرصت اشتباه نداریم. من به تیمم تبریک می‌گویم. برای اینکه همه خوب بازی کردند. کسانی که تعویض شدند هم خیلی خوب بازی کردند. من از هر سه تعویض راضی هستم و روند تیم را بهتر کردند. آخرین تعویض ما هم گلزنی کرد.

کالدرون در پاسخ به این سوال که بیشتر به اسم ها توجه می‌کند تا ترکیب تیمش را بچیند گفت: اگر اینطور باشد پس عبدی نباید بازی کند.

خبرنگار پاسخ داد که منظور ترکیب اولیه بود و کالدرون در پاسخ گفت: من فکر می‌کنم که شما اشتباه فکر می‌کنید. در بازی اول ما امیر روستایی بازی کرد که کمتر کسی او را میشناخت. در بازی قبل هم کاپیتان و امیری را نداشتیم. قبل ازاینکه هر سوالی را مطرح کنید باید کمی فکر کنید. بازی قبلی را ندیدید؟ از شما خواهش میکنم که هر سوالی را مطرح نکنید. شما به عنوان یک خبرنگار حرفه‌ای باید تمام بازی‌ها را آنالیز کنید. به نظرم این سوالی که شما مطرح کردید ارتباطی نداشت.

کالدرون درباره اینکه احتمال دارد عبدی باتوجه به گلزنی در دربی در بازی بعدی حضور داشته باشد گفت: من از همه بازیکنان راضی هستم و می‌توانم روی آنها حساب کنم. هر بازیکنی می‌تواند در هفته اینده در ترکیب باشد. من وظیفه دارم که هر یازده بازیکنی که آماده تر هستند را انتخاب کند. برای برد ما باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تعریف او از جونیور در نشست خبری پیش از بازی روی عملکرد او تاثیرگذار بوده گفت: او بازیکن جوانی است و بازیکن جوان وقتی توانایی دارد باید آن را نشان بدهد. او باید نشان بدهد که اگرچه در اول گزینه نهم بود الان گزینه اول باشد. هنوز برای او سخت است که بازی خودش را ارائه بدهد چون زبان ما و زبان بازیکنان را نمی‌داند.

کالدرون در پاسخ به این سوال که تیمش نظم تاکتیکی نداشت و بازی خوب را چگونه می‌بیند عنوان کرد: من احساس میکنم سوال هایی که میپرسید انگار طرفدار استقلال هستید! ما یک بازی سخت را بردیم و با صحبت های شما موافق نیستم. وقتی همچین بازی را برنده میشویم پیروزی ما قابل تقدیر است. یک پنالتی برعلیه ما گرفته شد اما بازی را ادامه دادیم و موفق شدیم. تحلیل شما منفی است؛ چه سوالی برای سرمربی استقلال دارید؟ ما برنده شدیم اما شما انتقاد می‌کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز