خبرگزاری کار ایران

مدیررسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان:

انتظار داریم کمیته انضباطی فحاشی هواداران سپاهان را پیگیری کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۱۸

مدیر رسانه‌ای تیم نفت اعلام کرد در بازی مقابل سپاهان اصفهان طرفداران حریف برخورد نامناسبی با بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته‌اند.

مهران حسنوند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان در گفت وگو با ایلنا، درباره فحاشی طرفداران تیم سپاهان اصفهان در بازی شب گذشته که به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به انجام رسید اظهار داشت: در کنفرانس خبری که بعد از مسابقه انجام شد در اولین جمله‌ای که گفتم گلایه‌ای از سازمان لیگ و کمیته انضباطی داشتیم چرا که طرفداران سپاهان حاضر در ورزشگاه در طول زمان بازی به کادرفنی، سرمربی و تمام بازیکنان فحاشی شدید داشتند.

او ادامه داد: این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان ما گناهی مرتکب نشدند و بدون بی احترامی به شخصی بازی خودشان را انجام می‌دادند. اینکه یک عده هوادار فحاشی کنند و جو استادیوم را ملتهب کنند، واقعا زیبنده هواداران باشگاه بزرگ سپاهان نیست. 

حسنوند افزود: نکته جالب اینجاست به دلیل اتفاقی که خارج از استادیوم بازی مقابل استقلال رخ داد که اصلا ربطی به باشگاه ما نداشت شبانه حکمی صادر می‌کنند و باشگاه را محکوم می‌کنند بدون اینکه از باشگاه ما توضیحی بخواهند. به خاطر قدرتمند بودن تیمی مانند استقلال ما را محکوم می‌کنند اما روز گذشته هیچ کس حضور نداشت که جلوی فحاشی‌ها علیه ما را بگیرد و این داستان را مدیریت کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه انتظار داریم تا سازمان لیگ و کمیته انضباطی با این مسائل برخورد کنند، افزود: انتظار داریم در این ماجرا ورود کنند نه اینکه مثل برخی مسائل از آن چشم پوشی کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز