خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: دلیل برد ما، انرژی بازیکنان‌مان بود / از درگیری‌ها ناراحتم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۳۲۰

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:‌ شاید برای تماشاگران در ورزش‌های دیگر مثل بوکس فوتبال یا هر ورزش دیگری این مسئله جذاب باشد اما در والیبال این به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست که رخ داده است و به همین دلیل فوق العاده ناراحتم.

​به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر یک تیمش برابر کره جنوبی گفت: بازی بسیار دراماتیکی بود. به خصوص در اواخر بازی که 19 به 17 بودیم و آن اتفاقات رخ داد. بازی سختی بود. امروز خوب بازی نکردیم ولی علت برد امروز ما، انرژی مثبت ما بود. بسیار ناراحتم. در طول زندگیم هیچوقت ندیده بودم که بازیکنان در والیبال، زیر تور باهم درگیری فیزیکی پیدا کنند. شاید برای تماشاگران در ورزش‌های دیگر مثل بوکس فوتبال یا هر ورزش دیگری این مسئله جذاب باشد اما در والیبال این به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست که رخ داده است و به همین دلیل فوق العاده ناراحتم. رفتار برخی بازیکنان در اتفاق رخ داده، ناراحت کننده و مایوس کننده بود. بازیکنان ما باهوش هستند و خشن نیستند و برای همین والیبال را انتخاب کرده‌اند.

او افزود: در مورد تیم کره جنوبی هم من نظری ندارم و فکر می کنم با توجه به اتفاقات رخ داده در انتهای بازی، برای من علی رغم پیروزی در این بازی، این دیدار یک شکست بود.

سرمربی تیم ایران درباره بازی فینال هم اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز بازی استرالیا و ژاپن برگزار نشده، باید منتظر باشیم و ببینیم چه تیمی فردا در فینال مقابل ما حاضر می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط فدراسیون والیبال و انتخابات پیش روی گفت: این درست نیست که من درباره مسائل دیگری جز مسائل فنی صحبت کنم. بازیکنان قطعا درباره شرایط فدراسیون بهتر مسائل را درک می کنند. درباره کار خودم، من همه خواسته‌ها را به آقای خوش خبر می گویم و ایشان مسائل را حل می‌کنند. می‌دانم فدراسیون در آستانه انتخابات است ولی تا جایی که به من مربوط است، شرایط ما و تمرینات ما و خوب است و درباره مسائل دیگر درست نیست که من صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز