خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک- قزاقستان؛

کریمی در فینال، امامی در دیدار رده بندی/افضلی و محبی حذف شدند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۹۱

مسابقات مقدماتی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد که یک نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافت و یک نماینده نیز راهی دیدار رده‌بندی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عموومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر از سد المان دوگدوربک اولو دارنده مدال برنز جهان از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کوجیرو شیگا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 6 بر 7 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. این در حالی بود که امامی کشتی گیر قزاقستانی را خاک کرده و بارانداز هم اجرا کرد اما داوران امتیازات وی را لحاظ نکردند.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست مقابل گندری گارزون کشتی گیر کهنه کار و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از کوبا با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و با توجه به اینکه این کشتی گیر کوبایی در دور بعد مقابل حریف ازبکستانی مغلوب شد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با گئورگی روبایف روسی الاصل و دارنده مدال نقره جوانان جهان از مولداوی با نتیجه 12 بر یک پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کریمی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر علیخان جبرائیل اف از روسیه را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست با نتیجه 6 بر یک خودربولگا دورجخاند از مغولستان را مغلوب کرد وی در دور بعد در مصاف با نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. محبی در این مرحله مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله بعد مقابل پتریاشویلی قهرما جهان و المپیک، محبی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات فینال و رده‌بندی اوزان فوق بعد از ظهر فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز