خبرگزاری کار ایران

عباس قانع گزارشگر دربی 90؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۸۰

انتخاب گزارشگر دربی پایتخت چند روزی است که مورد بحث قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که اکثر گزارشگران مطرح فوتبال در چند ماه اخیر درگیر مسائل خاصی بوده و از جمع گزارشگران صدا و سیما کنار رفته‌اند، در آستانه دربی 90 پایتخت این که چه کسی گزارش این دیدار را بر عهده می‌گیرد در چند روز اخیر مورد بحث بوده است.

عادل فردوسی‌پور پس از پایان برنامه نود دیگر در هیچ گزارش فوتبالی حاضر نشده است و فعالیت او در این روزها به تولید برنامه فوتبال 120 و نهایتاً حضورش در برخی از آیتم‌های این برنامه خلاصه می‌شود.

مزدک میرزایی، دیگر گزارشگر مطرح تلویزیون بود که او هم چندی است از ایران مهاجرت کرده و برای گزارش این دیدار حساس حضور ندارد.

گزینه دیگری که می‌شد در این شرایط رویش حساب کرد، علیرضا علیفر، گزارشگر قدیمی تلویزیون است که اشتباه فاحشی که چند هفته قبل داشت و حضور سیدجلال حسینی در ترکیب لوانته را اعلام کرده بود باعث شده تا اطلاع ثانوی از گزارش محروم شود و روی این گزینه هم نشود حساب کرد.

در این میان چند گزینه باقی مانده برای گزارش این بازی محمدرضا احمدی، پیمان یوسفی و جواد خیابانی هستند که هرکدام مخالفانی در میان مخاطبین فوتبال دارند و اقبال عمومی نسبت به آنها به اندازه عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی نیست.

در این شرایط که انتخاب گزارشگر دربی یک علامت سوال بزرگ در ذهن مخاطبان فوتبال است شنیده می‌شود صدا و سیما قصد دارد در تصمیمی عجیب گزارش این بازی را به عباس قانع بسپارد.

قانع از سال قبل با گزارش‌هایش در شبکه‌های اینترنتی حسابی سر زبان‌ها افتاد و پس از آن به عنوان یکی از گزارشگرهای لیگ برتر به کنداکتور تلویزیون اضافه شد و حالا ممکن است برای اولین بار دربی پایتخت را تجربه کند. او در صفحه شخصی خود پستی منتشر کرد که این شایعه را قوت بخشید. البته گفته می‌شود منظور قانع از این پست دربی میلان باشد نه دربی تهران ولی باید تا مشخص شدن دقیق این موضوع صبر کرد.

عباس قانع گزارشگر دربی 90؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز