خبرگزاری کار ایران

حضور رییس فدراسیون در اردوی تیم نوجوانان؛

تاج: با نام ایران در زمین حاضر می‌شوید، پس باید مقاوم و پایدار باشید

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۴۳

رییس فدراسیون فوتبال ضمن حضور در اردوی تیم فوتبال نوجوانان دقایقی با اعضای تیم به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در ابتدا ضمن تبریک بابت پیروزی در بازی نخست گفت: از اینکه در کنار شما هستم، بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: توسعه خوب و پایدار از رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان آغاز می‌شود و اگر می‌خواهیم تیم ملی خوبی داشته باشیم باید دقت عمل بیشتری به تیم ‌های نونهالان و نوجوانان و داشته باشیم، زیرا شخصیت بازیکنان در این رده‌های شکل می‌گیرد و محصول این تیم‌ها در ردهای بعدی و امید ادامه دارد.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا بهترین شرایط را باتوجه به امکانات موجود برای همه تیم‌ها رقم بزنیم. در مجموعه پک همه مربیان ملی در کنار هم مشغول به کار هستند و از شرایط یکسانی در همه رده‌ها برخوردارند.

وی در ادامه گفت: از اینکه در بازی نخست موفق عمل کردید، خوشحالیم و این روند باید حفظ شود. البته که اگر ببرید و اگر هم خدای ناکرده در میدانی ببازید در هر دو صورت تیم نوجوانان ایران هستید پس باید مقامت و پایداری در همه بازیها حضور داشته باشید.

رییس فدراسیون خطاب به بازیکنان تصریح کرد: یک کشور ۸۰ میلیونی هستیم که با گزینش‌های متعدد انجام شده شما انتخاب شدید و تیم نوجوانان را تشکیل دادید. این فرصت خوبی برای شما است که رشد کنید و خودتان را مرحله به مرحله تا تیم بزرگسالان برسانید. البته که آن روز دیر نیست و از همین جا شروع می‌شود و از همین تورنمنت مسیر حرفه‌ای رسمی شما آغاز شده است.

تاج افزود: شما با نام ایران در زمین مسابقه حاضر می‌شوید، ایرانی که بهترین تیم آسیا در هشت سال اخیر بوده است، که نشان از پایداری موفقیت ما است و تنها یک موفقیت مقطعی نبوده است.

تاج با اشاره به کادرفنی تیم فوتبال نوجوانان بیان کرد: در حال حاضر از یکی از با دانش‌ترین مربیان کشور بهره می‌برید. مدارکی که سرمربی شما دارد از نظر علمی کمتر نمونه‌ای در کشور داریم.عبدی همه چیز را باهم دارد، هم اخلاق و دانش. مهدوی و سایر همکارانش هم از برترین ها هستند و مجموعه کادرفنی خوبی را تشکیل داده اند.

وی در پایان برای تیم فوتبال نوجوانان در بازی امروز مقابل فلسطین آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست زمان آبادی مشاور فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون نیز دقایقی به سخنرانی پرداخت و لزوم به تصویر کشیدن اخلاقیات در زمین مسابقه را به بازیکنان تاکید کرد.

همچنین صوفی شهردار و رییس هیات فوتبال همدان با تمجید از حضور رییس فدراسیون فوتبال در محل برگزاری مسابقات، از همگرایی ایجاد شده در فوتبال از سوی رییس فدراسیون قدردانی کرد.

در انتهای این نشست حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ضمن تقدیر از رییس فدراسیون به دلیل حضور در اردوی این تیم علیرغم حجم کاری و مشغله وی، تاکید کرد که در تلاشیم تا ضمن کسب نتایج قابل قبول در همه تورنمنت‌های پیش‌رو، بازیکنان خوبی را برای آینده فوتبال کشور آماده کنیم و در همه جهات رشد بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز