خبرگزاری کار ایران

زیدان: پاری سن ژرمن از ما برتر بود/ آنها شایسته پیروزی بودند

کد خبر : ۸۱۱۸۶۶

زیدان علت شکست تیم رئال مادرید درمقابل پاریسن ژرمن را نداشتن انگیزه کافی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال رئال مادرید در اولین گام خود در رقابت های جام باشگاه های اروپا بر خلاف ادوار گذشته متحمل شکست سختی شد تا یک بار دیگر شود که این تیم از دوران اوجش فاصله بسیاری دارد. زین الدین زیدان سرمربی سرشناس رئال مادرید که همراه با همین تیم به افتخارات  زیادی در چند سال اخیر دست یافته است پس از این شکست در نشست خبری  این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی درابتدا با اشاره به انگیزه کم بازیکنانش در این بازی گفت به شدت کمبود انگیزه و اراده داشتیم. در این سطح از رقابت، به محض آنکه انگیزه و استحکام نداشته باشید، شرایط پیچیده می شود. در تمام دوئل های نفر به نفر ما توپ را از دست دادیم. آنالیز بازی را در همین مساله خلاصه می کنم. چیز بیشتری نبود.

وی در ادامه در خصوص علت انگیزه پایین شاگردانش افزود : انگیزه باید در درون بازیکنان باشد. ما می دانستیم بازی مقابل پاری سن ژرمن سخت است. بازی را خوب شروع کردیم اما بعد کمبود خیلی چیزها را احساس کردیم. من در مورد انگیزه و استحکام صحبت می کنم اما خیلی چیزها کم داشتیم. بازی بدی برای ما بود. آنها بهتر بودند. تمام بازی ها مهم هستند و حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم. می دانیم که این فقط یکی از بازی های ما بود. از این شکست خوشحال نیستیم اما حالا اتفاق افتاده و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

وی در پایان صحبت هایش در ارتباط با ضعف تیبو کورتوآ  هم اظهار داشت : ما همه در یک جبهه هستیم. وقتی می بریم، همه می بریم و وقتی می بازیم، همه می بازیم. من نمی خواهم به هیچ بازیکن خاصی اشاره کنم. وقتی می بازیم، همه مقصر هستند. من از این ناراحت بودم که با بازیکنانی که داشتیم، در خلق موقعیت موفق نبودیم اما نگران نیستم چون به طور معمول، ما همیشه موقعیت خلق می کنیم. انگیزه در بازی بسیار مهم است. ممکن است شما بازی بدی انجام دهید اما وقتی با انگیزه کار کنید، می توانید در بازی بمانید اما امشب کاملا برعکس بود. پاری سن ژرمن از ما برتر بود. آنها شایسته پیروزی بودند و در این سطح رقابت، اگر سرعت کافی نداشته باشید، شرایط پیچیده می شود. ما مقابل تیمی بازی کردیم که به شدت پرس انجام می داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز