خبرگزاری کار ایران

خلیلی: در پرسپولیس دو تیم آماده برای حضور در میدان داریم/ کالدرون تفکر تازه‌ و انرژی جدیدی به تیم تزریق کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۴۹

سرپرست پرسپولیس در خصوص شرایط حال حاضر این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای تیم در آستانه دربی صحبت‌های جالبی مطرح کرده است که می‌خوانید

* پرسپولیس بازی با صنعت‌نفت آبادان را برد اما نمایش فنی این تیم نوسان زیادی داشت و در دقایقی ناامیدکننده بازی کرد، قبول داری؟

بهتر است من درباره مسائل فنی و جزئیات آن صحبت نکنم چون جایگاه من در تیم چیز دیگری است، اما به‌صورت کلی می‌گویم ما نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. ما در این مقطع نیاز به برد داشتیم و بچه‌ها تلاش زیادی کردند که این اتفاق بیفتد. تغییرات زیادی هم داشتیم که نشانگر این است که ما تقریباً دو تیم نزدیک به هم داریم و بازیکنان قدرتمندی در پرسپولیس حضور دارند و همه بازیکنان به‌نوعی مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. ان‌شاء‌الله در هفته‌های آینده پرسپولیس هماهنگ‌تری را خواهید دید و بازی‌هایمان را پرگل می‌بریم. البته باید بگویم آقای کالدرون تفکر تازه‌ای را به تیم آورده و انرژی جدیدی به تیم تزریق کرده. پرسپولیس چند سال با یک تفکر بازی کرده و الان تفکر دیگری بر تیم حاکم است که زمان می‌برد تا در تیم جا بیفتد. با این حال می‌توانم بگویم روزبه‌روز بچه‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند و هفته‌هفته بازی‌های بهتر و هماهنگ‌تری را خواهید دید.

 

* در صحبت‌هایت هم اشاره کردی؛ فکر می‌کنم پرسپولیس به‌لحاظ نیروی انسانی و مهره بهترین تیم لیگ برتر باشد.

ما تنها تیمی هستیم که می‌توانیم در هر بازی با ترکیبی متفاوت به میدان برویم چون تعداد بازیکنان باکیفیت و آماده در تیم‌مان زیاد است که این مسأله دست مربی را باز می‌گذارد.

 

* البته همین مسأله کار کالدرون را برای چیدن ترکیب اصلی سخت هم می‌کند.

به هر حال هر بازیکنی که در تمرینات و بازی‌ها بیشتر تلاش کند قطعاً در تفکرات و پازل تاکتیکی کالدرون جا خواهد داشت، اما این تغییرات نشان می‌دهد تیم ما پتانسیل بالایی دارد.

 

* در بازی با نفت عده‌ای از تماشاگران نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و تعداد تماشاگران روی سکوها هم چشمگیر نبود.

ما اطلاع‌رسانی کرده بودیم. سازمان لیگ هم گفته بود تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی نخریده‌اند نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند. عده‌ای بدون خریدن بلیت الکترونیکی با تفکر اینکه مثل سابق می‌توانند بلیت کاغذی تهیه کنند به ورزشگاه آمدند و پشت در ماندند. ما باز هم از هواداران‌مان خواهش می‌کنیم فقط با تهیه بلیت الکترونیکی از سایت‌هایی که معرفی می‌شود برای ورود به ورزشگاه اقدام کنند چون به نیروی انتظامی و مسئولان حراست دستور اکید داده‌اند که کسی بدون بلیت الکترونیکی وارد استادیوم نشود. البته ما دوست داریم در همه بازی‌ها همه هواداران‌مان را در ورزشگاه داشته باشیم به همین خاطر از آنها خواهش می‌کنیم فقط بلیت الکترونیکی بخرند.

 

* مدیرعامل استقلال در لفافه گفته بازیکنی که باید سه جلسه محروم می‌شد یک جلسه محروم شده. به‌نظر می‌رسد منظورش بیرانوند بوده . نظرت در این باره چیست؟

فکر می‌کنم دیگر نباید در این باره صحبت کنیم. محرومیت بیرانوند اعمال شد و به پایان رسید. حالا هم او هم بقیه بازیکنان به بازی بعدی فکر می‌کنند.

 

* تو در دربی همیشه یکی از بهترین‌ها بودی و شاید دربی‌بازترین عضو تیم فعلی پرسپولیس باشی. درباره این بازی چه نظر داری؟

فعلاً زود است درباره دربی صحبت کنیم چون هنوز در حال و هوای این مسابقه نیستم و به‌موقع درباره این بازی هم حرف خواهم زد.

 

* قانون 90 به 10 باز هم در این دربی اجرا نشد. نظرت چیست؟

معلوم بود نمی‌شود. البته ما دوست داشتیم این اتفاق بیفتد و از آن استقبال می‌کردیم چون تیم میزبان این بازی شرایطش را حفظ می‌کرد اما ظاهراً بستر لازم برای این کار فراهم نیست و باز هم سکوها بین هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد.

 

* تو آقای گل لیگ و بهترین گلزن پرسپولیس بودی، علیپور هم آقای گل شده و بهترین گلزن این تیم بوده اما در بازی با نفت و قبل از آن اصلاً شرایط خوبی نداشت. مشکل این بازیکن چیست؟

علی در تمرینات خیلی خوب کار می‌کند و خیلی باانگیزه است. به‌نظرم او بدشانسی آورد و هنوز وارد بحران نشده که اینقدر به گل نزدنش می‌پردازند. یعنی او بحران گل نزدن ندارد و بزودی گلزنی‌هایش را شروع خواهد کرد. علی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است و شانس اول آقای گلی خواهد بود.

 

* برخی کارشناسان و پیشکسوتان می‌گویند علیپور مشکل فنی ندارد اما هنوز روی بازی‌اش متمرکز نیست و باید برای او روانشناس استخدام کرد.

نه، علی آمادگی هر اتفاقی را دارد و کارشناسان و منتقدان هم باید صبرشان را بیشتر کنند. فکر می‌کنم این حرف‌ها دیگر تکراری شده و باید به هر بازیکنی زمان داد تا به فرم خوبش برسد.

 

* در پایان بازی با نفت هم اتفاق تلخی افتاد و یک کودک در ورزشگاه آزادی دچار سانحه شد و از دنیا رفت. در این باره چه صحبتی داری؟

از طرف خودم، اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس این اتفاق تلخ را به خانواده این کودک تسلیت می‌گویم. به‌نظرم باید تمهیدات بیشتری بیندیشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم. باید سعی کنیم آدم‌های کاربلد را در اماکن ورزشی که افراد زیادی در آن رفت و آمد می‌کنند به کار بگیریم تا این اتفاقات تلخ تمام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز