خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تراکتور: با شعاب ادب شرف شعاریمیز، تراختور افتخاریمیز به استقبال گل گهر می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۴۷

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: پرشورها با شعار «ادب، شرف شعاریمیز، تراختور افتخاریمیز» به استقبال بازی با گل گهر بروند.

به گزارش ایلنا، مهندس غلامرضا صادقیان در برنامه رادیویی صدای ورزش، از هواداران درخواست کرد که همچون بازی‌های گذشته در بازی روز جمعه نیز تیم را تنها نگذارند و بار دیگر شور و حال خاصی به سکوهای یادگار امام (ره) بدهند و شعور پرشورها را به همه نشان دهند.

وی در خصوص بخشیده شدن محرومیت تراکتور از انجام یک بازی خانگی بدون هوادار، اظهار کرد: طی جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال راجع این موضوع صحبت کرده و به اطلاع مسئولان امر رساندم که جو ورزشگاه یادگار امام (ره) نسبت به گذشته بسیار مطلوب شده و برای جلوگیری از دلسرد شدن هواداران پرشورمان، تقاضا کردم که محرومیت ما بخشیده شود و خدا را شکر فدراسیون نیز پذیرفت و بنده از آقایان تاج، حسن‌زاده و صالحی به خاطر این همکاری تشکر می‌کنم.

صادقیان با بیان اینکه قیمت بلیط بازی «تراکتور – گل گهر سیرجان» 5000 تومان است، افزود: همچون بازی با پرسپولیس، بلیط بازی این هفته مقابل گل گهر نیز به صورت اینترنتی فروخته می‌شود که روند تهیه بلیط از طریق رسانه رسمی باشگاه در تلگرام و اینستاگرام اطلاع‌رسانی شده است.

وی ادامه داد: به منظور آرامش و آسایش هواداران محترم، هماهنگی لازم با شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز حاصل شده و اتوبوس‌ها هواداران را در روز بازی از میادین اصلی شهر به ورزشگاه یادگار امام (ره) منتقل خواهند کرد که جزئیات این خبر نیز از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع رسانی شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص شرایط مازولا، اظهار کرد: مراحل درمانی این بازیکن به پایان رسیده و امکان حضور در تمرینات برای او فراهم است.

وی در خصوص شایعات ایجاد شده در رابطه با بازی نکردن شکاری، بیان کرد: بازی نکردن این بازیکن برای بنده هم سوال بود که در این رابطه با سرمربی تیم صحبت کردم که ایشان گفت «ما یک تیم هستیم و در طول فصل از تمامی بازیکنانمان استفاده خواهیم کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز