خبرگزاری کار ایران

انیسه مهمدی در گفتگو با ایلنا؛

همسر کاپیتان پرسپولیس: فوتبال بخش بزرگی و مهمی از زندگی ماست/پرسپولیس آنقدر خوب است که نیازی به کری‌خوانی نمیبینم

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۰۶

در آستانه دربی اینبار به سراغ همسر بازیکنان رفتیم و در گفتگویی با آنها از حال و هوای‌شان قبل از دربی صحبت کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فوتبال همیشه با بازیکنان و ستاره‌ها شناخته می‌شوند اما شاید کمتر کسی در مورد علت اصلی موفقیت ‌آن‌ها یعنی خانوده و همسران‌شان صحبتی کرده باشد. به بهانه شهرآورد 90 به سراغ همسر کاپیتان دوم پرسپولیس رفتیم که سابقه برتن کردن پیراهن تیم‌ملی را هم در کارنامه دارد. صحبت های خواندنی انیسه مهمدی همسر حسین ماهینی را در ادامه می‌خوانید:

فوتبال بخشی بزرگ و مهمی از زندگی ماست

قطعا پرسپولیسی هستم. قبل از آشنایی‌ام با حسین در حد یک هوادار پرسپولیسی بازی‌های را دنبال می‌کردم اما حالا خیلی بیشتر از قبل نتایج بازی‌ها برایم مهم است. فوتبال بخشی بزرگ و مهمی از زندگی ما محسوب می‌شود.

فوتبال هووی خانواده و همسر بازیکنان

این واژه درست است چون فوتبال برای خانواده و همسر بازیکنان به مهمی زندگی خصوص آنهاست.بعضی وقت‌ها زندگی همانقدر که مشکلات و مسائل شخصی ما مهم است فوتبال نیز مهم می شود و گاهی انقدر اولویت پیدا می‌کند و ناراحتی‌هخا و مسائل آن ترجیح داده می‌شود.

بیشتر از اینکه هیجان بازی را داشته باشم برای مصدومیت همسرم ناراحت هستم

قبل از مصدومیت همسرم جو خانه ما در روزهای قبل از دربی پر از هیجان و استرس بود تاجایی که روزمرگی زندگی شخصی ما را هم تحت تاثیر خودش قرار میداد.حالا شرایط برای من کمی متفاوت است چون به احتمال زیاد آقای ماهینی ممکن است به دربی نرسد و بیشتر از اینکه هیجان بازی را داشته باشم برای شرایط و مصدومیت حسین ناراحت هستم چون او در تمامی بازی‌های تیم در ترکیب اصلی حضور داشت و بازیکن بسیار تاثیرگذاری بود.

حسین مارا درگیر مشکلاتش نمی‌کند

خوشبختانه اقای ماهینی خیلی ناراحتی‌اش را بروز نمی‌دهد تا بخواهد مارا درگیر مشکلات خودش کند اما من از سکوتش متوجه می شوم که او ناراحت است و همیشه سعی می‌کنم اشاره‌ای به آن موضوعی که باعث ناراحتی همسرم ‌می شود نداشته باشم،ذهن او را از آن موضوع منحرف کنم تا کمتر اذیت شود.

همسرم که مصدوم شد تمامی راه اهواز تا تهران گریه  کردم

دربی قبل که همسرم مصدوم شد اهواز بودم روز بسیار سختی بود چون داری میبینی که چه اتفاقی رخ می‌دهد اما ‌نمی‌توانی کاری بکنی نه میتوانی تماس بگیری حالش را بپرسی و نه میتوانی خودت را به بالای سرش برسانی فقط میتوانی منتظر بمانی تا وقتی شرایط بهتر شد خودش با تو تماس بگیرد تا  مطمئن شوی که حالش خوب است.یادم هست که بعد از آن اتفاق من سریع یک بلیط پرواز به تهران گرفتم و تمامی راه اهواز به تهران را گریه کردم.وقتی رسیدم سعی کردم که خودم را کنترل کنم تا همسرم ناراحت نشود ولی نتوانستم.متاسفانه من اینجا تنها هستم و بازی‌ها را هم همیشه تنهایی دنبال میکنم که قطعا این موضوع کار را برایم سخت تر میکند.خداراشکر حسین به جز اینبار هرگز مصدومیت جدی نداشته و امیدوارم که هرگز هم نداشته باشد. ولی آن لحظه مصدومیت حسین مثل آدمی بودم که یک خبر خیلی بد شنیده است و خیلی ناراحت شوکه شدم.

با همسر سایر فوتبالیست‌ها رفت وآمد ندارم

با همسرسایر بازیکنان دورادور خیلی رابطه خوبم دارم.همه‌ آن‌ها را دوست دارم و برایم قابل احترام هستند اما با هیچکدام از آن‌ها رفت و آمد ندارم.

بهترین گل همسرم

قطعا از نظر فنی گل بهتری هم دارد اما بنظرم یکی از قشنگترین گل‌هایی که حسین به ثمر رسانده برمیگرد به زمان بارداریم یک پنالتی را گل کرد و توپ را داخل پیراهنش گذاشت تا شادی آن گل را تقدیم من و دخترم ان مایسا کند.

همسر کاپیتان پرسپولیس: فوتبال بخش بزرگی و مهمی از زندگی ماست/پرسپولیس آنقدر خوب است که نیازی به کری‌خوانی نمیبینم 

پرسپولیس آنقدر خوب است که نیازی به کری‌خوانی نمی‌بینم

چند سال اخیر پرسپولیس آنقدرخوب بود که اصلا نیازی به کری ‌خوانی نمیبینم.برادر و پدرم درخانواده مان استقلالی هستنداما من و خواهرو مادرم پرسپولیسی هستیم.خداراشکر اصلا اهل کری‌خانی نیستم و هرگز به خاطر این مسائل ناراحت و عصبانی نمی‌شوم.گاهی اگرجایی در جمع اقوام و فامیل  صحبتی در مورد کری خانی و مسائلی از این دست شود من به این دلیل که پرسپولیس در سال‌های اخیر خیلی شرایط خوبی داشته‌اند همیشه با نیش‌خند سعی ‌کردم موضوع را رد کنم و با شوخی می‌گفتم: من اهل کری‌خانی نیستم ما حرفمان را در زمین بازی می‌زنیم.

همیشه پیشبینی‌ام از دربی اشتباه بوده است

دربی اصلا قابل پیشبینی نیست دیده شده که تیمی قبل از دربی اصلا شرایط خوبی نداشته اما در دربی درخشیده است و برنده بازی شده است.همیشه با صحبت‌هایی که با همسرم میکردم میدانم که دربی اصلا قابل پیشبینی نیست و بیشتر بحث روانی تیم و بازیکنان مطرح است.دیده شده که تیمی نتایج خوبی نگرفته اما در دربی توانسته پیروز بازی شود.پیشبینی من همیشه در مورد دربی اشتباه درآمده است.یکی از بازی‌ها یادم هست که استقلال اصلا شرایط خوبی قبل از بازی نداشت اما آن‌ها توانستند بازی ببرد و من خیلی شوکه شدم.

رفع محدودیت برای ورود زنان به استادیوم باید الویت باشد

خودم و همسرم خیلی دوست داشتیم به این قضیه ورود کنیم اما بازیکنان با توجه به شرایطشون نمی‌توانند به این موضوع وارد شوند.متاسفانه در کشوری زندگی می کنیم خیلی وقت‌ها که حق و حقوق ما زن ها خورده می‌شود. اما‌ استادیوم دیگر بحث ورزشی است و باید رفع محدودیت جزو الویت‌های اول باشد.از ما که گذشت اما امیدوارم مایسا بتواند بعدا به استادیوم برود و دیدن بازی‌های فوتبال از نزدیک لذت ببرد.

دخترم دوست دارد فوتبالیست شود

با وجود اینکه برادرم استقلالی است اما برادرزاده‌ام مثل ما عاشق و هوادار پرسپولیس است.از حالا که از مایسا میپرسیم دوست داری در آینده چه کاره شوی می‌گوید: دوست دارم فوتبالیست شوم و با پرسپولیس قهرمان شوم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز