خبرگزاری کار ایران

با اعلام صادقیان:

محرومیت تماشاگران تراکتور مقابل گل گهر لغو شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۲۴۲

​حضور هواداران تیم فوتبال تراکتور در بازی روز جمعه مقابل گل گهر در ورزشگاه یادگار امام بلامانع اعلام شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا صادقیان که سه روز گذشته جهت پیگیری و ارائه مدارک مثبت بازی هفته دوم این تیم در تهران به سر می برد، اظهار کرد: پس از رایزنی‌ها و مکاتبات انجام شده با دکتر تاج، رییس محترم فدراسیون فوتبال و دکتر حسن زاده، رییس کمیته انضباطی و دکتر صالحی، رییس کمیته استیناف و ارائه مدارک موجود مبنی بر نظم و انضباط در سکوهای ورزشگاه یادگار امام سازمان های مذکور با برگزاری بازی های آتی این تیم با حضور هواداران را قبول کرد.

صادقیان خاطر نشان کرد: حسن نیت مسئولان فدراسیون در مواجهه با اقدامات باشگاه در بازی خانگی گذشته جای قدردانی دارد.

وی از هواداران خواست تا با متانت و هوشمندی همیشگی، تیم محبوب خودشان را در بازیهای آتی حمایت کرده و از سوء استفاده برخی افراد معدود در ورزشگاه که سعی در مخدوش کردن چهره فرهنگی هواداران تراکتور را دارند جلوگیری کنند.

صادقیان ادامه داد: بازی تراکتور - پرسپولیس، یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین بازی های حساس لیگ برتر بود که متاسفانه جلوه های مثبت آن نادیده گرفته شده و موارد قلیلی از ناهنجاری ها به تصویر کشیده شده بود که با ارائه مستندات این تفکر، تغییر یافت‌.

وی با قدردانی ویژه از تاج، رییس فدراسیون فوتبال، همکاری و همراهی هواداران در گسترش ارتباطات باشگاه با مسئولان فوتبال کشور را ضروری اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز