خبرگزاری کار ایران

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا؛

رنجبر جام باشگاه های آسیا را از دست داد/ حدادی سورپرایز نفت در تایلند می شود؟!

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۱۲

فوروارد قدرتی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به دلیل مشکلات گذرنامه اش از همراهی نماینده کشورمان در تایلند محروم شد.

به گزارش ایلنا، سایت فیبا در قسمت ویژه بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال آسیا فهرست نخستین تیم پالایش نفت آبادان را منتشر کرد که در این فهرست نام رضا رنجبر، بازیکن این فصل پالایش نفت ایران به چشم نمی خورد. او که در نیمه راه فصل پیش سوپرلیگ با پایان دوران خدمت سربازی اش از نیروی زمینی جدا شد و به ذوب آهن اصفهان پیوست، آخرین خرید پالایش نفت آبادان در فصل جدید محسوب می شد.

برای مشخص شدن وضع رنجبر اما حماد سامری، سرمربی پالایش نفت گفت: متاسفانه رنجبر به دلیل حاضر نشدن ویزایش از همراهی ما در تایلند بازمی ماند اما دیگر بازیکنان تیم مشکلی از این بابت ندارند.

سامری همچنین درباره فهرست منتشر شده از این تیم روی خروجی سایت برگزاری بازی ها توضیح داد: همانطور که می دانید فهرست اولیه یک تیم در رویدادهای بین المللی می تواند در برگیرنده حتی ۲۴ بازیکن هم باشد. دلیلش هم این است که برای نمونه اگر خدای نکرده یکی از بازیکنان ما مصدوم شد یا به هر دلیل نتوانست تیم را در مسابقات همراهی کند، باشگاه اجازه داشته باشد از لیست اولیه بازیکن دیگری را جایگزین کند.

سرمربی قهرمان سوپرلیگ بسکتبال ایران درباره حضور بازیکنانی مانند حامد حدادی و آرون گرامی پور در فهرست نخستین آسیایی نفت اظهار کرد: همانطور که می دانید تا کنون چند یار کمکی برای حضور در جام باشگاه های آسیا به ما اضافه شده اند و مذاکرات ما با حامد حدادی هم ادامه دارد. بنابراین احتمال دارد حدادی هم به جمع بازیکنان پالایش نفت آبادان در این رقابت ها اضافه شود.

تیم بسکتبال پالایش نفت ایران ساعت ۱۳ سه شنبه دوم مهرماه خورشیدی (۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹) در دیدار افتتاحیه جام بیست و هشتم و از گروه A این رقابت ها به دیدار المحرق بحرین می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز