خبرگزاری کار ایران

جزئیات فوت کودک 8 ساله در ورزشگاه آزادی (عکس)

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۹۵۴

با وجود گذشت چند ساعت از فوت کودت 8 ساله در ورزشگاه آزادی هنوز اطلاعیه رسمی در این خصوص صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که فوتبال ایران هنوز در شوک از دست دادن یکی از هواداران خودش است، شب گذشته و پس از پایان دیدار پرسپولیس و صنعت نفت، خبر تلخ و شوکه کننده دیگری مخابره شد که نشان از قربانی گرفتن دوباره فوتبال از میان علاقه‌مندانش شد.

یک کودک 8 ساله به نام عماد صفی‌یاری هنگام خروج از ورزشگاه دچار حادثه برق گرفتگی می‌شود و اقدامات اورژانسی پس از آن برای احیای وی هم نتیجه بخش نبود و در نهایت جان شیرینش را از دست داد.

با گذشت چند ساعت از این حادثه هنوز اظهار نظر رسمی در مورد آن صورت نگرفته است و هرکدام از مسئولان یا شاهدان حاضر در صحنه که نسبت به این اتفاق اظهار نظر کردند حرف‌های ضد و نقیضی می‌زنند که مخاطب را از پی بردن به اصل ماجرا دور می‌کند.

تاکنون روایت‌های متعددی در خصوص این جریان مطرح شده است. برخی گفته‌اند این کودک نزدیک به گیت خروجی هنگامی که به داربست تکیه داده بود دچار حادثه شده و دلیل آن هم اتصال کابل برق به داربست بوده که در پی بی‌احتیاطی پیمانکار مربوطه رخ داده است.

اما مسئولان ورزشگاه  که نمی‌خواهند پیش از بیانیه رسمی در این باره اظهار نظر کنند، به طور غیررسمی به رسانه ها اعلام کرده‌اند این کودک که فرزند یکی از دکه‌دارهای ورزشگاه آزادی بوده بر اثر برق‌کشی غیراصولی و غیرفنی، در داخل دکه فروش ساندویچ دچار برق‌گرفتگی شده است و دلیل فوت این کودک این بوده است.

قدرت‌الله سیف‌، مدیر مجموعه آزادی نیز در این خصوص گفته است : سهل انگاری و خطای پیمانکار موجب فوت پسر هشت ساله شد. این حادثه بعد از بازی رخ داد و ارتباطی به گیت فروش بلیط ندارد. مجموعه آزادی پیگیری حقوقی را علیه پیمانکار خواهد داشت. در زمانی که این مرحوم در نزدیکی دکل روبروی غرفه ها مشغول بازی بود دچار حادثه شد و متاسفانه درگذشت.

در حال حاضر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال بررسی دقیق این حادثه است و نتیجه این بررسی به زودی منتشر خواهد شد.

 

تصویری که گفته می‌‌شود از کودت فوت شده در ورزشگاه آزادی است:

جزئیات فوت کودک 8 ساله در ورزشگاه آزادی (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز