خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد: مطالبات بازیکنان قبل از دربی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۸۵۸

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران از پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم پیش از برگزاری شهرآورد ۹۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن انصاری‌فرد در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با صنعت‌نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر برنده شدیم؛ البته موقعیت‌های بسیاری در این بازی داشتیم که گل نشد و امیدواریم در دیدار مقابل استقلال این موقعیت‌ها تبدیل به گل شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه روحیه تیم در تمرینات و پیش از بازی فوق‌العاده عالی بود و مربی و بازیکنان روحیه خوبی دارند و به نظرم این برد در بازی استقلال، سپاهان و پدیده می‌تواند تداوم داشته باشد.

انصاری‌فرد گفت: پرسپولیس وحدت تیمی کاملی دارد و بازیکنان با یکدیگر همدل هستند و نیکمت ذخیره‌های‌مان نیز خوب است و امیدواریم این روحیه به‌ویژه در بازی با استقلال هم وجود داشته باشد و بتوانیم در پایان نیز قهرمان شویم.

وی درباره اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در بازی رفت شهرآورد اظهار داشت: مخالفتی با اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ نداریم و معتقدیم هر چه قانون می‌گوید باید انجام شود. نگفته‌ام قانون ۹۰ به ۱۰ اجرایی نشود بلکه گفتم در حال حاضر شرایط اجرایی شدن آن قدری دشوار است ولی در بازی برگشت قانون ۹۰ به ۱۰ را تحت هر شرایطی انجام می‌دهیم. ما سازوکار لازم را برای اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در بازی برگشت به طور کامل در اختیار داریم.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره گل نزدن علیپور نیز گفت: اگر پای علیپور به گل باز شود، ادامه‌دار خواهد بود.  

انصاری‌فرد درباره بیرون ماندن تعدادی از هواداران پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت‌نفت نیز تاکید کرد: در ابتدای چنین اقداماتی مشکلاتی وجود دارد و امیدواریم شرکت تجهیز و توسعه این مشکلات را برطرف کند و یک سری پیشنهادات نیز داریم که در جلسه چهارشنبه ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین از پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس قبل از برگزاری شهرآورد ۹۱ خبر داد و درباره مطالب مطرح شده مبنی بر پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری به برانکو اظهار داشت: هیچ رقمی به برانکو پیشنهاد ندادیم بلکه پیشنهاد کردیم هر جا که برانکو صلاح بداند، راجع به قرارداد وی آماده مذاکره هستیم.

انصاری‌فرد همچنین درباره اینکه گفته می‌شود سال آینده برانکو سرمربی پرسپولیس خواهد شد افزود: با کالدرون ادامه می‌دهیم و برانکو برای ما تمام شده است.

به گفته مدیرعامل سرخ‌پوشان ظرف ۲ تا چهار روز آینده اسپانسر پرسپولیس مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز