خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان یک - استقلال تهران یک / تلفات سخت برای دربی؛ آبی گرم نمی شود!

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۳۱۱

بازی هفته سوم لیگ برتر مقابل استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا آبی پوشان با بدون پیروزی به دیدار مقابل پرسپولیس در هفته چهارم برسند.

به گزارش ایلنا، استقلال استراماچونی پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی در بازی خارج از خانه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت. آبی پوشان با برتری در نیمه اول با گل مهدی قائدی امید زیادی به برتری داشتند اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند و در ادامه هم موفق به گلزنی نشدند تا در نهایت به کسب یک امتیاز در آستانه بازی مقابل پرسپولیس در هفته چهارم رضایت بدهد.

گزارش کامل بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

هفته سوم لیگ برتر /  98/6/24  / ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان / تماشاگر: ...

تیم داوری: داور: محمدرضا اکبریان - رضا سخندان و بابک داوری - مرتضی منصوریان و میثم حیدری - محمد عطایی -  ناظر: ایرج نظری

اخطار:

کارت زرد: فرشید اسماعیلی(10 و 86) و عمر دانسی(86) از استقلال و علیرضا علیزاده(76) از نفت مسجد سلیمان

کارت قرمز: فرشید اسماعیلی(86)

 

نفت مسجد سلیمان

حمید فرعباسی، محمد طیبی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان(رضا محمدی،61)، عباس عسگری(میلاد خدایی اصل،53)، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان(فرزاد حاتمی، 80)، میثم نقی زاده، علیرضا علیزاده و سجاد جعفری

 

استقلال تهران

سید حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان(علی دشتی، 78)، آرش رضاوند(محسن کریمی، 78) و دیاباته(مرتضی تبریزی،37)

 

شرح گل

نفت مسجد سلیمان صفر - استقلال تهران یک / مهدی قائدی، 17: ضربه شیخ دیاباته پس از برخورد به مدافع نفت تغییر مسیر داد و از بین دستان فرعباسی عبور کرد؛ مهدی قائدی با دخالت در این صحنه موفق به گلزنی شد و آبی پوشان را پیش انداخت.

نفت مسجد سلیمان یک - استقلال یک / حامد نورمحمدی، 70: مدافع بلندقامت تیم نفت با خروج اشتباه سید حسین حسینی در موقعیتی که هیچ مدافعی از استقلال مانع از سرزنی او نبود به راحتی دروازه استقلال را باز کرد و حساب کار را یک بر یک کرد.

حواشی و دقایق حساس:

دیدار تیم‌های استقلال و نفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید

دقیقه 3+90: ضربه محکم مهاجم نفت در محوطه استقلال با واکنش به موقع حسینی دفع شد و مانع از گلزنی تیم حریف شد.

دقیقه 90: ضربه فنی مهدی قائدی با فاصله بسیار کم از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 86: فرشید اسماعیلی با دریافت دو کارت زرد در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با کارت قرمز رو به رو شد و بازی هفته چهارم مقابل پرسپولیس را از دست داد.

دقیقه 84: پاس در عرض وریا غفوری می‌توانست برای استقلال گل به همراه داشته باشد ولی با دخالت مدافع نفت، این توپ در اختیار دروازه‌بان این تیم قرار گرفت.

دقیقه 77: ضربه سر محمد دانشگر روی ارسال دقیق وریا غفوری توسط فرعباسی دفع شد و در ادامه یزدانی شانسش برای گلزنی را امتحان کرد که ناکام بود و ضربه او هم به دروازه راه پیدا نکرد.

دقیقه 63: پاس به عقب هافبک‌های استقلال به سمت سید حسین حسینی بی دقت بود و سنگربان استقلال موفق به کنترل آن نشد تا یک ضربه کرنر به سود نفت اعلام شود.

دقیقه 58: سیدحسین حسینی پس از دفع ضربه عماد میرجوان منتظر دفع توپ توسط مدافعان بود که ضربه حسین ابراهیمی با فاصله بسیار کم از کنار تیرک عمودی به اوت رفت.

دقیقه 58: مرتضی تبریزی پس از جدال با بازیکن نفت در موقعیت تک به تک با دروازه بان موفق به گلزنی شد اما از سوی داور خطای او اعلام شد و این گل مردود شد؛ آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال به این اتفاق واکنش نشان داد و به تصمیم داور اعتراض کرد.

دقیقه 52: تکل از پشت مهدی قائدی روی پای عباس عسگری موجب مصدومیت این بازیکن شد و بازی به همین دلایلی متوقف شد.

دقیقه 48: ارسال از کناره‌ها موقعیت خوبی برای مرتضی تبریزی ایجاد کرد اما ضربه او در چارچوب جای نگرفت و تور کنار دروازه برخورد کرد.

 نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت

دقیقه 44: ارسال وریا غفوری روی محوطه جریمه حریف فرصت مناسبی برای گلزنی بازیکنان استقلال بود اما توپ از یکقدمی اسماعیلی گذشت و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 37: شیخ دیاباته که در ترکیب اصلی حضور داشت و گل اول آبی پوشان هم روی تلاش او شکل گرفت با مصدومیت زمین را ترک کرد تا مرتضی تبریزی جانشین او شود.

دقیقه 34: ارسال یک ضربه ایستگاهی روی دروازه استقلال با ضربه سر بازیکن نفت همراه شد اما جاگیری عالی حسینی، باعث شد تا او مانع از گلزنی این بازیکن شود.

دقیقه 29: سانتر داریوش شجاعیان به محوطه جریمه نفت با ضربه سر دیاباته همراه شد اما توپ از بالای دروازه فرعباسی به اوت رفت.

دقیقه 25:‌ برخورد حسین ابراهیمی بازیکن نفت با آرش رضاوند سبب شد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود.

نفت مسجد سلیمان یک - استقلال تهران یک / تلفات سخت برای دربی؛ آبی گرم نمی شود!

بازیکنان استقلال پیش از بازی پیراهنی برتن داشتند که نوشته "دختر آبی" روی آن حک شده بود

دقیقه 13: نفوذ فرشید اسماعیلی به محوطه جریمه تیم نفت خطرساز بود و پاس محکم او در یکقدمی دیاباته توسط مدافعان دور شد.

دقیقه 4:  فرصت عالی گلزنی برای استقلال در دقیقه چهارم ولی ضربه قائدی در داخل محوطه جریمه نفت به تیرک دروازه برخورد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز