خبرگزاری کار ایران

داماش گیلان - مس کرمان؛ دیداری 6 امتیازی برای حضور در جمع مدعیان

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۱۴

در هفته پنجم لیگ آزادگان، دو تیم ریشه دار و باسابقه فوتبال ایران، داماش گیلان و مس کرمان در رشت با هم مصاف خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داماش در شرایطی برابر مس قرار می گیرد که از امتیاز میزبانی بهره می برد و به علت پیروزی هفته قبلش برابر آرمان گهر، از روحیه خوبی برخوردار  است.

شاگردان سیامک فراهانی که جزء شش تیم بدون شکست لیگ آزادگان تا بدین جای فصل می باشند، در چهار دیدار قبل به دو پیروزی، دو تساوی و هشت امتیاز رسیدند و اکنون جایگاه ششم جدول را در اختیار دارند.

پیروزی در دیدار با مسی که هفته ی قبل در خانه شکستی سنگین را پشت سر گذاشت و شرایط چندان مساعدی هم ندارد، نمی تواند برای داماش خیلی سخت باشد؛ داماش در صورت تحقق این امر، می تواند خود را به صدر جدول نزدیک و نزدیک تر کند.

مس کرمان هم که هفته قبل با چهار گل در خانه خود برابر سرخپوشان پاکدشت متحمل شکست شد، در این هفته برای جبران ناکامی دو بازی گذشته خود پا به میدان می گذارد، آن ها در دو بازی قبل به یک تساوی و یک شکست رسیدند.

شاگردان مجتبی حسینی در چهار دیداری که تا این مقطع از فصل به انجام رسانده اند، به یک تساوی، یک پیروزی، دو شکست و چهار امتیاز رسیده اند و در رده دوازدهم جدول قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز