خبرگزاری کار ایران

آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

منصوری: تعطیلی لیگ برتر به ضرر سپاهان بود/ بدون تعارف می‌گویم ایرانپوریان از من بهتر است/ شرایط سپاهان با شهرخودرو خیلی متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۲۸۷

مدافع سپاهان در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر و تعطیلات و همچنین عملکرد خوب خودش در دو هفته ابتدایی لیگ برتر صحبت کرد.

مرتضی منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت سپاهان در طول تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: ما در این مدت تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشتیم و دیدار دوستانه مفیدی هم با شهر خودرو برگزار کردیم که به حفظ ما در شرایط بازی کمک کرد و حالا هم آماده هفته سوم هستیم.

وی در مورد اینکه تعطیلی بازی‌ها چه تاثیری در روند سپاهان دارد گفت: فکر نمی‌کنم تعطیلی بازی‌ها اتفاق خوبی برای ما باشد. از تیم‌هایی بودیم که خیلی زود تمرینات پیش فصل را شروع کردیم و در بهترین فرم آمادگی به تعطیلات خوردیم ولی به هر حال با برنامه‌ریزی کادرفنی جوری عمل کردیم که کمترین لطمه را از این مدت بخوریم. فکر می‌کنم بیشتر تیم‌هایی که تمرینات‌شان دیر شروع شد از این فرصت استفاده کردند و به نفع آنها تمام شد.

مدافع سپاهان در مورد نتایج خوب سپاهان در دو دیدار نخست هم عنوان کرد: خدا را شکر که لیگ را خوب شروع کردیم چرا که امتیازات اول فصل خیلی مهم است. ما در بازی اول در گرمای شدید بوشهر و شرایط جوبی بد توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و برد خوبی کسب کردیم. بازی مقابل ماشین‌سازی هم سختی‌های خاص خودش را داشت و با توجه به سبک بازی این تیم حمله کردن و ایجاد موقعیت روی دروازه‌شان کار سختی بود. به هر حال تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد و دنبال قهرمانی باشد باید بتواند هر بازی‌ای را با پیروزی پشت سر بگذارد. شما نگاه کنید فصل قبل پرسپولیس چند بازی خود را یک بر صفر برد و همین 3 امتیازهای خفیف در آخر فصل به قهرمانی این تیم چقدر کمک کرد.

منصوری در مورد اینکه سپاهان در این فصل مدعی اصلی قهرمانی شناخته می‌شود گفت: هنوز ابتدای فصل است و 28 هفته مانده و نمی‌شود گفت چه تیم‌هایی مدعی هستند و چه تیم‌هایی نیستند. باید حداقل تا نیم فصل صبر کرد تا لیگ سر و شکل واقعی خودش را پیدا کند و تیم‌های مدعی و سایرین مشخص شوند و آن وقت می‌توان گفت اوضاع کدام تیم بهتر است ولی خب سپاهان تیم بزرگی است و همیشه باید مدعی قهرمانی باشد و این موضوع عجیبی نیست. امیدوارم به این روند خوبمان تا پایان ادامه دهیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

وی در مورد عملکرد خوب خودش در ترکیب سپاهان در دو دیدار قبلی هم عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم برای تیم بازیکن مفیدی باشم و همیشه تلاشم این است که جوری عمل کنم که هواداران و کادرفنی از دستم راضی باشند و خدا را شکر فکر می‌کنم دو بازی اول خوب بود.

مدافع سپاهان در مورد تفاوت‌های این تیم با تیم فصل گذشته‌اش هم گفت: اصلاً این دو تیم و شرایطشان قابل قیاس نیستند. سپاهان از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی لیگ است که افتخارات زیادی در ایران و آسیا داشته ولی پدیده یا همان شهر خودرو چند سال است که شکل گرفته و کم کم خودش را به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ ایران جا انداخته و هنوز مسیر درازی در پیش دارد. در سپاهان عملکردم بیشتر زیر ذره‌بین است و اگر خوب بازی کنم بیشتر دیده می‌شود و عملکردم اگر بد باشد بازهم بیشتر دیده خواهد شد. انتظارات در سپاهان از بازیکن خیلی بالا است و این کمی کار را سخت می‌کند.

منصوری در مورد رقابتی که باید در سمت راست با ایرانپوریان در فصل جدید داشته باشد گفت: ایرانپوریان از بازیکنان با تجربه لیگ و یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران است و بدون تعارف و شکسته نفسی باید بگویم از من بهتر است و خیلی چیزها از او باید یاد بگیرم. به هر حال نظر کادرفنی است که چه کسی بازی کند و من هم اگر در ترکیب اصلی باشم همه تلاشم را به کار می‌گیرم و اگر نباشم برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. در کل فکر می‌کنم سپاهان فصل سختی در پیش دارد و باید در سه جبهه بجنگد و بازی‌های زیادی داریم که برای همین لازم است در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشیم و به هر حال در طول فصل محرومیت و مصدومیت پیش می‌آید و این طبیعی است. فکر می‌کنم سپاهان به جز 11 بازیکن اصلی یک تیم کامل هم روی نیمکت خود دارد و همین باعث می‌شود دست کادرفنی در چینش ترکیب و به کار گیری تاکتیک‌های مختلف باز باشد.

وی در مورد پاس گلی که در بازی با ماشین‌سازی به علی قربانی داد خاطرنشان کرد: به هر حال فرصتی بود که برای ارسال کردن در اختیارم قرار گرفت و خدا را شکر توپ را به جایی فرستادم که علی قربانی حضور داشت و او هم با ضربه خوب و دقیقش دروازه را باز کرد.

مدافع سپاهان در مورد اینکه سبک بازی‌اش بیشتر دفاعی است یا هجومی گفت: به هر حال آقای قلعه‌نویی سبک بازی مورد علاقه‌اش به شکلی است که از مدافعان کناری انتظار دارد هم نفوذ کنند و هم سریع برگردند و من خودم هم دوست دارم نفوذ کنم و در حمله به تیم کمک کنم و خوشحالم که اقای قلعه‌نویی چنین اجازه‌ای به من می‌دهد. در کل هم روی کارهای دفاعی تمرین می‌کنم و هم در کارهای هجومی.

منصوری در مورد اینکه با توجه به ترافیک در پست مدافع راست چقدر امید دارد به تیم ملی دعوت شود هم عنوان کرد: سال گذشته و زمان کی‌روش از من مدارک خواستند و قرار بود دعوت شوم و خیلی از این موضوع خوشحال بودم ولی بعد خبری از آنها نشد و در فهرست نبودم. به هر حال آرزوی هر بازیکنی است که لباس تیم ملی کشورش را بپوشد و من هم امیدوارم روزی چنین فرصتی در اختیار داشته باشم.

وی در مورد بازی با فولاد هم گفت: بازی خیلی سختی داریم و جواد نکونام از مربیان جوان و با دانش فوتبال ما هستند که به جواد لالیگایی معروف است. بازی‌های قبلی فولاد را دیدیم و کار سختی مقابل آنها داریم ولی باید دست پر از زمین خارج شویم و امیدوارم نوار برد‌هایمان همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز