خبرگزاری کار ایران

بختیار رحمانی در گفت و گو با ایلنا:

با قلبم صنعت نفت را انتخاب کردم / مدیران الشمال دروغ گفتند

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۹۵۹

مهاجم جدید تیم صنعت نفت آبادان گفت: انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم خودم دارم و امیدوارم که بتوانم به تیم صنعت نفت کمک کنم.

بختیار رحمانی در گفت و گو با ایلنا درباره بازگشت به لیگ ایران و انتخاب تیم صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالم که الان عضوی از تیم خوب صنعت نفت هستم. من به امارات رفتم و دو ماهی در هتل بودم و متاسفانه شرایط خانواده‌ام و بچه‌هایم به نوعی بود که شرایط را برای من هم سخت کرده بود. در مقابل وضعیت تیم الشمال هم باب میل من نبود. درست است پول خوبی می‌دادند اما چون از ابتدای فصل باشگاه نفت به من لطف داشت و پیگیر بودند دوست داشتم که این تیم را انتخاب کنم.

او ادامه داد: از مسئولان و هواداران تیم صنعت نفت تشکر می‌کنم و امیدوارم که شایسته و لایق محبت فراوان آنها باشم. علاقه دارم که با نتایج موفق آنها را شاد کنیم و فصل بدون دغدغه‌ای را کنار هم تجربه کنیم.

رحمانی در واکنش به این سوال که مدیران تیم الشمال مدعی هستند که آنها خواستار ادامه همکاری با او نشدند، گفت: من خودم دوست نداشتم با شرایطی که آنجا داشتم ادامه بدهم. دستمزد خوبی می‌دادند اما همسرم و بچه‌هایم در ایران سکونت دارند. دو ماه آنجا بودم و شرایط سخت بود. علاقه داشتم تا خانواده‌ام کنارم باشند اما اینطور نشد. دلیل دیگر من برای جدایی این بود که تیم قدرتمندی جمع نشده بود.  مدیران الشمال دروغع گفتند؛ زمان عقد قرارداد گفتند تیمی را جمع می‌کنند که به لیگ ستارگان صعود کند اما این اتفاق نیفتاد. همین مسائل باعث شد تا دوباره به ایران بیایم و با قلبم صنعت نفت را انتخاب کردم.

بازیکن سابق استقلال تهران درخصوص اینکه با وجود عدم موفقیت در فصل گذشته چه مقدار برای فصل جدید انگیزه دارد عنوان کرد: فصل پیش شرایط خوبی داشتم اما خیلی کم بازی کردم. سال قبل از آن هم در ذوب آهن به همراه چند بازیکن دیگر نتایج خوبی را رقم زدیم. نمی‌خواهم تعریف از خود داشته باشم اما در یکی دو سال اخیر در حق من کم لطفی شده؛ این تقصیر من نیست که سرمربی من را بازی نمی‌دهد. فصل قبل چند بازی در ترکیب حضور داشتم و بد نبودم. در ادامه انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایم خودم دارم و امیدوارم که بتوانم به تیم صنعت نفت کمک کنم.

رحمانی درباره همکاری با اسکوچیچ، سرمربی سابقش در فولاد خوزستان گفت: ایشان از زمانی که به فولاد آمده بودند از من حمایت کردند و از صمیم قلب او را دوست دارم. مربی فوق العاده‌ای است و از او شناخت دارم. اینجا هستم تا به اسکوچیچ کمک کنم و شک ندارم که او بیشتر به من کمک می‌کند. 

او در پایان گفت: از آقایان اسکوچیچ، رضاییان و عیسی زاده تشکر می‌کنم. از بازیکنان هم همینطور که قبل از شروع فصل هم با من تماس گرفته بودند و ان شاء الله که بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم. دوست دارم دوباره از هواداران تشکر کنم چون از شب گذشته تا همین حالا خیلی به من لطف داشتند و قدردان تک تک آنها هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز