خبرگزاری کار ایران

خرم الحسینی: تمرینات منظمی را پشت سر می‌‎گذاریم / با مجیدی به المپیک صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۵۹۵

هافبک ملی پوش تیم ماشین سازی تبریز امیدوار است تیم امید با هدایت فرهاد مجیدی به المپیک صعود کند.

محمد خرم‌الحسینی در گفت‌وگو با ایلنا درباره شکست مقابل سپاهان اصفهان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر گفت: طبیعی بود بازی کردن مقابل تیم پرمهره سپاهان در ورزشگاه نقش جهان سخت و دشوار باشد. همانند بازی با استقلال برای برد مقابل سپاهان به میدان رفته بودیم که که متاسفانه شکست خوردیم.

او ادامه داد: ما سپاهان را خوب آنالیز کرده بودیم و در نیمه اول هم بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم آنها بهتر بازی کردند و موفق شدند در نهایت سه امتیاز بازی خانگی را از آن خود کنند.

هافبک ماشین‌سازی درباره تمجید امیر قلعه‌نویی از تیم ماشین‌سازی گفت: ایشان به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان لیگ برتر به تیم ما لطف دارند. سپاهان در بازی یک بازیکن میلیاردی از زمین خارج می‌کرد و یک بازیکن میلیاردی دیگر جانشین او می‌شد. آنها از لحاظ مهره‌ای، بازیکن، سرمربی و سخت‌افزار تیم مدعی هستند. مقابل آنها دست و پا بسته نبودیم اما متاسفانه نتیجه دلخواهمان را به دست نیاوردیم.

خرم‌الحسینی درباره کیفیت توپهای لیگ برتر گفت: به غیر از بازیکنان، حتی سرمربیان لیگ برتری هم اعلام کرده‌اند که این توپها مناسب مسابقات سطح اول فوتبال ایران نیست. کیفیت این توپ‌ها به قدری پایین است که نمی‌توان با آنها قلق‌گیری کرد. امیدوارم راهکاری برای این مشکل اعلام شود تا سطح مسابقات لیگ برتر پایین نیاید.

وی درباره دعوت به اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید گفت: خدا را شکر این لیاقت را داشتم تا در دور جدید تمرینات تیم ملی امید حضور داشته باشم. تمرینات منظمی را در تهران پشت‌سر می‌گذاریم و قرار است به ازبکستان برویم تا دو بازی دوستانه در آنجا داشته باشیم.

خرم‌الحسینی در پاسخ به این سوال که همکاری با فرهاد مجیدی در تیم امید چقدر به بازیکنان انگیزه می‌دهد، عنوان کرد: بدون اغراق می‌گویم که با حضور ایشان انگیزه بازیکنان بیشتر شده و تیم را طوری هدایت می‌کنند که امیدوارم شده‌ایم طلسم 40 ساله نرفتن به المپیک با آقای مجیدی شکسته می‌شود. تیم خیلی خوبی داریم و اغلب بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در لیگ برتر بازی می‌کنند.

خرم‌الحسینی در پایان در پاسخ به این سوال که با وجود پیشنهادهای مناسب چرا در ماشین‌سازی حضور دارد، گفت: از تیم‌های بالای جدولی و مدعی لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما یک سال دیگر با ماشین‌سازی قرارداد داشتم و طبق صحبت‌هایی که انجام دادیم، تصمیم گرفتم در این تیم بمانم و امیدوارم در فصل آینده اتفاق‌های بهتری بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز