خبرگزاری کار ایران

تقابل‌های جذابی در بازی با تراکتور داریم

حدادی‌فر: وضعیت ذوب آهن نگران کننده نیست/ آذری مدیرعامل خوبی برای استقلال خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۱۴۴

کاپیتان ذوب آهن از هواداران این تیم خواست نگران وضعیت این فصل نباشند.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت ذوب آهن و تساوی مقابل پارس جم اظهار داشت: ما سه بازی سخت پیش از این داشتیم. دو بازی سخت و سنگین با الاتحاد داشتیم و بعد از آن یک دیدار دشوار با سایپا که با بدشانسی 3 امتیاز آن را از دست داده بودیم آمده بودیم به هر شکل ممکن مقابل پارس جم 3 امتیاز را بگیریم ولی در این دیدار هم بخت یارمان نبود و از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در مجموع فکر می‌کنم یک امتیاز هم در جم نتیجه بدی نیست.

وی در مورد اینکه اوضاع ذوب آهن با یک امتیاز از دو بازی خوب نیست گفت: قبول دارم نتایج خوبی نگرفتیم ولی اوضاع ذوب آهن اصلاً بد نیست و ما در دو بازی گذشته هم عملکرد خوبی داشتیم و با بدشانسی نتایجی که باید می‌گرفتیم را نگرفتیم. همانطور که گفتم در بازی با سایپا نتوانستیم از برتری خودمان استفاده کنیم و در بازی با پارس هم شرایط جوی علیه ما بود. این را هم در نظر بگیرید که نصف بیشتر تیم ما در این بازی غایب بودند. سه بازیکن سرباز ما و مصدوم‌های تیم که همه از بازیکنان کلیدی ما هستند وقتی اضافه شوند شرایط فرق می‌کند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه ذوب آهن در 2-3 سال اخیر فصل را بد شروع کرد و به همین خاطر در ادامه نتواست به خواسته‌هایش برسد گفت: بله متاسفانه در 2-3 سال اخیر چنین شرایطی برای ما اتفاق افتاد ولی همه تلاش‌مان را به کار گرفتیم که در فصل جدید چنین شرایطی نداشته باشیم و به امید خدا از هفته سوم شروع می‌کنیم به بردن و نتیجه گرفتن.

حدادی‌فر در مورد وقفه ایجاد شده در مسابقات خاطرنشان کرد: برای اکثر تیم‌ها این اتفاق خوب نیست و خود ما هم تمرینات‌مان را زود شروع کردیم و ممکن است این وقفه کمی مشکل ساز شود ولی از این جهت که تیم ما مصدوم زیاد دارد و ممکن است با این تعطیلی به دیدار هفته سوم برسند و از این جهت تعطیلی برای ما بد نشد و به نظرم می‌تواند خوب باشد.

وی در مورد تقابل با تراکتور در هفته سوم هم گفت: بازی خوبی است و تقابل حساسی خواهد بود چرا که خودم و تعداد زیادی از بازیکنان ما سابقه بازی در تراکتور را داریم و در آن طرف هم رشید مظاهری حضور دارد که چند سال در ذوب آهن بوده و اینجا زحمت کشیده است. بازی سختی داریم ولی محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم دست پر خارج شویم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه هم اظهار داشت: جا دارد اینجا از آقای آذری تشکر کنم که سال‌ها برای ذوب آهن زحمت کشید و من و همه بازیکنان از زحماتش در طول این چند سال ممنون هستیم و هرجا هست برایش آرزوی موفقیت دارم. مدیر جدید ما آقای محمدی هم از مدیران جوان و خوب استان است که مطمئنم در کارش موفق می‌شود. ضمن اینکه ذوب آهن ساختار مدیریتی قوی دارد که در طول سال‌های قبل هم با تغییرات مدیریتی خللی در کارش ایجاد نشده است.

حدادی‌فر در مورد اینکه گفته می‌شود آذری گزینه مدیریت استقلال است گفت: من از این مسائل اطلاعی ندارم و دخالتی هم نمی‌کنم ولی آذری مدیر توانمندی است و توانایی مدیریت هر باشگاهی را دارد و می‌تواند در استقلال یا هر جای دیگری که مشغول به کار می‌شود موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز