خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال؛ صحبت های استراماچونی با بازیکنان/ فوتبال درون تیمی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۰۶۷

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین نفت تهرانسر زیر نظر استراماچونی و همکارانش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز تمرینات خود را پیگیری کرد. تمرین امروز در زمین نفت تهرانسر برگزار شد.

*پیش از شروع تمرین استراماچونی با بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت.

* مثل روز گذشته ملی پوشان و فرشید باقری در محل تمرین این تیم حضور نداشتند.بهزاد غلامپور هم که در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشسته در محل تمرین تیم ملی حضور نداشت.

*پیش از  آغاز تمرین،حضور حسن پورحمیدی برادر دوقلوی حسین پورحمیدی دروازه بان استقلال، باعث شد تا  عمر دانسی مربی استقلال دچار اشتباه شود. در ادامه وی با این براداران دو قلو عکس یادگاری گرفت.

گزارش تمرین استقلال؛  صحبت های استراماچونی با بازیکنان/ فوتبال درون تیمی

*بعد از گرم کردن و کارهای استقامتی، بازیکنان استقلال در قالب دو گروه به فوتبال در نیمه زمین مشغول شدند.پیش از انجام این بخش از تمرین، استراماچونی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان به اجرای تاکتیک‌های مد نظر استراماچونی در قالب فوتبال درون تیمی مشغول شدند. در تیم سبز داریوش شجاعیان، علی دشتی، دیاباته، مسعود ریگی، مرتضی تبریزی، میلیچ، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و محمد دانشگر حضور داشتند و در تیم زرد امیرحسین کارگر، میلاد باقری، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، سجاد آقایی، سینا خادم‌پور، رضا آذری محسن کریمی و زکریا مرادی به میدان رفتند.

*در طول این بازی درون تیمی، برخی از بازیکنان با نظر استراماچونی در دو تیم جا به جا شدند تا استراماچونی بتواند ارزیابی بهتری داشته باشد.

تمرین استقلالی ها ساعت 19:40 به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز