خبرگزاری کار ایران

به مدیران استقلال گفتم کنار شما هستم

فتح‌الله‌زاده:استقلال برای دربی هیچ چیزی از پرسپولیس کم ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۴۱

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص حضورش در محل این باشگاه واکنش نشان داد.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت و گو با ایلنا درباره حضورش در محل این باشگاه اظهار داشت: یکسری کارهای اداری داشتیم که باید با مدیران استقلال در این خصوص جلسه برگزار می‌کردیم. البته دیدم استقلال کمی هم دچار بدشانسی شده، گفتم به باشگاه بروم و حمایت خودم را اعلام کنم.

وی ادامه داد: به مدیران استقلال گفتم کنار شما هستم تا زمانی که تیم به شرایط ایده‌آل خودش بازگردد.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه آیا داوری هم در روند نتیجه‌گیری استقلال تاثیری داشته یا خیر گفت: بی‌تاثیر نبوده. در بازی اول این تیم مقابل ماشین‌سازی تک به تک بازیکن ما را داور نگرفت و همین باعث شد که بازنده آن بازی باشیم.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه استراماچونی هم بابت یکسری مسائل دلخور است، خاطرنشان کرد: یکسری کارها مدیریتی است و مطمئن باشید حل می‌شود. فتحی قطعا این مشکلات را مدیریت خواهد کرد.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند تا دربی شرایط را بهتر کند، گفت: شرایط استقلال الان هم بد نیست. فقط دو بازی انجام داده‌ایم و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. من معتقدم حتی حضور خود زرینچه هم می‌تواند خیلی به استقلال کمک کند. استقلال برای دربی هیچ چیزی از پرسپولیس کم ندارد و مطمئن هستم که این تیم می‌تواند در این بازی سه امتیاز را کسب کند.

وی درباره اینکه آیا ممکن است برای تماشای بازیهای استقلال به ورزشگاه برود، گفت: لازم باشد این کار را انجام خواهم داد. اگر فتحی بخواهد برای تماشای بازیهای این تیم به ورزشگاه می‌روم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز