خبرگزاری کار ایران

با شکستن طلسم ۵ ساله مقابل پرسپولیس ثابت شد؛

تراکتور - دنیزلی؛ این همکاری بوی قهرمانی می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۶۱۷

سرمربی ترک تبار تراکتور توانست کار ارزشمندی در هفته دوم رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ نوزدهم توانست در دیداری حساس و مهم برابر پرسپولیس به برتری برسد تا 3 امتیاز اولین دیدار خانگی خود را بگیرد و هواداران این تیم امیدوارتر از همیشه چشم به هفته‌های آینده داشته باشند.

تراکتور که از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر است معمولاً یکی از مدعیان قهرمانی هر فصل محسوب می‌شود ولی با وجود اینکه تاکنون بارها تا یک قدمی رسیدن به جام قهرمانی پیش رفته ولی تا کنون موفق به دریافت آن نشده است و هواداران این تیم همچنان در حسرت اولین قهرمانی تیم محبوبشان در لیگ برتر هستند.

این باشگاه فصل گذشته به بخش خصوصی واگذار شد و مالکیت آن در اختیار محمدرضا زنوزی قرار گرفت تا هواداران امیدواری بیشتری نسبت به بستن یک تیم قدرتمند و کسب عناوین مختلف داشته باشند ولی دیر تحویل گرفتن تیم در فصل گذشته و تغییرات زیاد مانع نتیجه گیری تراکتورسازان شد و حتی مالک باشگاه هم هواداران را به صبوری دعوت کرده و از آنها خواسته تیم قدرتمند واقعی را در فصل نوزدهم ببینند.

تراکتور در کنار تغییرات زیادی که در جمع بازیکنانش داشت، روی نیمکت مربیگری هم اقدام به جذب مصطفی دنیزلی کرد که نام آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی است و همگان بازی‌های هجومی و جذاب پاس و پرسپولیس را در زمان هدایت او به یاد دارند و البته ناکامی همیشگی‌اش را در رسیدن به جام قهرمانی.

تراکتور در لیگ‌های یازدهم، چهاردهم و هجدهم تا هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی بوده و هر بار به نظر می‌رسید نوبت سرخپوشان تبریزی است که جام قهرمانی را بالای سر ببرند ولی این اتفاق هرگز نیافتاد و هر بار به شکلی دست این تیم و هوادارانش از بالا بردن جام کوتاه ماند.

در سوی مقابل دنیزلی هم در زمان هدایت پاس و پرسپولیس تیم‌های خوبی ساخته بود که فوتبالی هجومی و چشم نواز ارائه می‌دادند ولی این مسائل برای قهرمان شدن کافی نبود.

دنیزلی با چشم باز و استفاده از تجربیاتش تراکتور را در اردوی پیش فصل و نقل و انتقالات هدایت کرد و حالا با برتری ارزشمند مقابل پرسپولیس به نوعی مزد زحماتش را گرفت.

چینش خوب بازیکنان و تاکتیک‌‌های مناسب انتخاب شده از سوی دنیزلی در تبریز پرسپولیس را زمین گیر کرد تا این تیم بعد از 5 سال ناکامی مقابل سرخپوشان تهرانی در نهایت شکست سختی بر آنها تحمیل کند.

تراکتور برای نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس برنامه داشت و به خوبی روی نقاط ضعف تیم کالدرون کار کرده بود و از همین طریق بارها روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرد و حتی می‌توانست قهرمان 3 دوره اخیر لیگ برتر را با اختلاف گل بیشتری شکست دهد ولی قسمتِ سرخ‌های تبریزی این بود که واسطه 3 امتیازشان شوت مهار نشدنی احسان حاج‌صفی باشد.

این تراکتور و این دنیزلی همه جوره ویژ‌گی‌های تیم و سرمربی قهرمان را دارند و فرصت خوبی در اختیار آنهاست که هر دو اولین قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل همکاری مشترک تجربه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز