خبرگزاری کار ایران

کالدرون: روی یک اشتباه گُل خوردیم/ بودجه تراکتور و استقلال از ما بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۶۰۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طرفداران تراکتور خیلی خوب از تیم‌شان حمایت کردند ولی تیم ما به چنین فضایی عادت دارد. ما روی یک اشتباه گل خوردیم.

به گزارش ایلنا، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر تراکتور، در نشست خبری اظهار کرد:‌ بازی خیلی خوبی انجام دادیم و من از بازی تیمم بسیار راضی بودم. 

وی افزود: ۵ دقیقه آخر بازی، تیم من سانترهای بلند انجام داد و من از این کار خوشم نیامد. در فوتبال مدرن باید از کناره‌ها نفوذ کرد. ۱۱ بازیکن تراکتور در زمین‌ خودشان بودند. ما خیلی خوب بازی کردیم. مطمئنا این بهترین راه بود و وقتی فشار روی تیم ما بود باید در عمق بازی می‌کردیم تا به نتیجه برسیم. ما ۸۵ دقیقه خوب بازی کردیم.

کالدرون درباره هواداران تراکتور، افزود: آن‌ها خیلی خوب از تیم‌شان حمایت کردند ولی تیم ما به چنین فضایی عادت دارد. ما روی یک اشتباه گل خوردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض عالیشاه تصریح کرد: تمام تعویض‌های من برای بهبود کیفیت تیمم و افزایش قدرت هجومی بود. تعویض‌های ما تاکتیکی بود. بشار در مبارزه تن به تن موفق است و موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کند.

او درباره ترکیب تیمش و بی‌طراوت بودن تیمش هم بیان کرد: من با این حرف موافق نیستم  چون خیلی خوب بازی کردیم. تراکتور تیمش را برای قهرمانی آماده می‌کند. بودجه ما نسبت به استقلال و تراکتور کمتر است. شاید به خاطر همین است که طراوت نداریم. ما همچنان مدعی قهرمانی هستیم. ما در نیمه دوم خیلی هجومی بازی کردیم و تراکتور هم به دفاع رفت. چون ما به توپ‌های بلند روی آوردیم. ما می‌خواستیم هجومی بازی کنیم. تراکتور دفاع  و روی ضد حمله برنامه‌ریزی کرد. آن‌ها تا توانستند وقت تلف کردند.

 کالدرون در پاسخ به اینکه آیا او برف تهران را می‌بیند یا خیر گفت: ترجیح می‌دهم به این سوال پاسخ ندهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز