خبرگزاری کار ایران

زلاتان با رونی همصدا شد: انگار کسی را به قبرستان فرستاده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۴۷

دو ستاره شاغل در لیگ فوتبال آمریکا نسبت به وضعیت داوری در این کشور معترض شدند.

به گزارش ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ با وین رونی درباره اظهارات جنجال‌آفرین اخیرش در مورد داوران لیگ فوتبال آمریکا (MLS) موافق است و می‌گوید از اینکه ستاره انگلیسی تیم دی‌سی‌یونایتد دارد به دوران کوتاه حضورش در آمریکا پایان می‌دهد تا دوران بازیگری خود را در کشورش از سر بگیرد، متعجب نیست.

رونی که سال گذشته را در تیم دی‌سی‌یونایتد سپری کرد، در ماه ژانویه سال 2020 قرار است به عنوان بازیکن - مربی به تیم دربی کانتی انگلیس ملحق شود. این در حالی است که رونی 33 ساله تا پایان سال 2021 با دی‌سی‌یونایتد قرارداد دارد. با این حال او به زودی قرار است زندگی حرفه‌ای جدیدی را زیر نظر فیلیپ کوکو در دربی کانتی آغاز کند.

در همین حال ابراهیموویچ با وجود آنکه 4 سال از رونی بزرگتر است، هنوز نشانه‌ای از افت در عملکردش نشان نداده است. این مهاجم سوئدی در تساوی 3 بر 3 سه‌شنبه شب گلکسی در دربی لس‌آنجلس که 3-3 مساوی شد، دو گل زد و شمار گل‌هایش را در این فصل به عدد 22 رساند. ابراهیموویچ بعد از این بازی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد که یکی از آنها درباره آینده هم‌تیمی سابقش وین رونی بود، کسی که اخیراً به خاطر انتقاد از عملکرد ضعیف داوران فوتبال آمریکا مجازات شده است.

او گفت: «من تعجب نکردم که رونی می‌خواهد برگردد. مطلقاً تعجب نکردم. او آمد، تلاشش را کرد، به بهترین شکل هم تلاشش را انجام داد و بله، صبر هم داشت. شما خیلی باید صبور باشید اما صبر رونی دیگر تمام شده است. داستان من اما نسبت به وین فرق دارد. او از من خیلی جوانتر است. من پا به سن گذاشته‌ام اما هنوز هم مسلط هستم و دارم تأثیرگذار بازی می‌کنم.»

ایبرا سپس به رونی به خاطر ابراز نارضایتی از سختی سفرهای طولانی بازیکنان برای انجام بازی‌های MLS حق داد. پیمودن فواصل طولانی میان شهرهای یک کشور پهناور کار آسانی نیست. او سپس انتقاد اخیر رونی از داوران لیگ آمریکا را هم بجا دانست. در ابتدای ماه جاری وین خشم خود از عملکرد داور مسابقه تیمش را بر سر داور چهارم خالی کرد و از لفظی رکیک برای انتقادش استفاده کرد. زلاتان در این باره گفت: «داور در حد آن مسابقه نبود. او باید یک سر به مرد انگلیسی (هاوارد وب داور فوتبال انگلیس) بزند. او باید پای تخته سیاه برگردد و اصول ابتدایی داوری را یاد بگیرد. اینجا هر بار دستم به کسی بخورد، انگار او را به قبرستان فرستاده‌ام.»

ایبرای 37 ساله اما با وجود برخی نارضایتی‌ها از وضعیت MLS، عجله‌ای برای بازگشت به لیگ انگلیس ندارد. او ادامه داد: «رونی از مدتی پیش به دنبال چیزی دیگر بوده است. من اما ترجیح می‌دهم که در هر مقطع روی یک چیز تمرکز داشته باشم. من الآن یک بازیکن هستم.»

ابراهیموویچ سپس به بازی اخیر تیمش در دربی شهر لس‌آنجلس مقابل اف‌سی لس‌آنجلس اشاره و اعتراف کرد که حساسیت رقابت در این دربی قابل مقایسه با دربی‌هایی نیست که در دوران بازیگری‌اش در منچستر، میلان و بارسلونا تجربه کرده بود.

 او گفت: «MLS لیگ جذابی است و دارد رشد می‌کند. اینجا دارد اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. من از بازی در MLS لذت می‌برم اما هنوز اتفاقات زیادی باید رخ دهد که سطح این لیگ بالاتر برود و این زمان می‌برد. به نظر من خیلی طول می‌کشد که MLS به یک لیگ قدرتمند در فوتبال تبدیل شود اما امکان محقق شدن چنین اتفاقی وجود دارد. هیچ چیزی نشد ندارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز