خبرگزاری کار ایران

محسن عاشوری همه را شگفت زده کرد؛

صدرنشینی یک پرسپولیسی در لیگ یک!

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۵۱

در سومین هفته‌ی لیگ آزادگان، خوشه طلایی ساوه موفق شد در دیدار خارج از خانه در تبریز با نتیجه‌ی پرگل سه بر صفر علم و ادب را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خوشه طلایی که به تازگی از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده و می توان آن را جزء شگفتی سازان هفته های ابتدایی لیگ آزادگان دانست، در هفته‌ی سوم موفق شد با نتیجه‌ی پرگل سه بر صفر علم و ادب تبریز را در تبریز در هم بکوبد و قاطعانه به صدر جدول لیگ آزادگان صعود کند، آن هم در لیگی که تیم های مدعی چون بادران و آلومینیوم، تیم های باتجربه و ریشه داری چون ملوان، فجرسپاسی، مس کرمان، داماش گیلان و سپیدرود رشت و همچنین قهرمان سابق لیگ برتر، استقلال خوزستان در آن حضور دارند.

خوشه طلایی ساوه با دو پیروزی و یک تساوی، 7 امتیازی شده و در صدر جدول لیگ آزادگان قرار گرفته است. شاگردان محسن عاشوری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با کسب بیشترین امتیاز، خود را به صدر رسانده اند و سودای لیگ برتری شدن در سر دارند.

علم و ادب تبریز هم که از حالا می‌توان آن را در زمره‌ی کاندیداهای سقوط به شمار آورد، سومین باخت خود را پشت سرگذاشت تا با سه شکست و بدون کسب حتی یک امتیاز، در قعر جدول رده بندی قرار گیرد و اوضاع بحرانی را تجربه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز