خبرگزاری کار ایران

افشاگری قهرمان بوکس ایران در برنامه سلام صبح بخیر؛

قبلا کارگر تولیدی بودم / بوکس مافیای قوی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۹۵

قهرمان بوکس ایران اظهارات جالبی از فضای این رشته ورزشی در برنامه سلام صبح به خیر مطرح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی «سلام صبح بخیر»، سعید اکبری امروز در این برنامه میزبان شاهین موسوی قهرمان بوکس ایران و آسیا بود.

وی درباره فیلم «گاو خشمگین» با بازی رابرت دنیرو که به رشته ورزشی او می پردازد اظهار کرد: این فیلم از روی واقعیت ساخته شده است و دنیرو بازیگر این فیلم هم برای اینکه این فیلم را خوب بازی کند چند سال بوکس حرفه ای تمرین کرده است. 

این بوکسور در پاسخ به اینکه آیا مثل این فیلم در دنیای واقعی هم این اتفاق می افتد که به بوکسوری بگویند ببرد یا ببازد، تصریح کرد: بله چون بوکس مافیای خیلی قوی دارد، خیلی لابی می‌کنند و پیشنهادات بزرگی می دهد که بازی را ببرند و ببازند.

موسوی در پاسخ به اینکه آیا تا به حال چنین پیشنهادی به او هم شده، تاکید کرد: به من پیشنهاد نشده اما به چشم دیده ام و در مسابقات المپیک کشورهای اسلامی که به باکو رفتیم، یکی از هم تیمی هایم امید احمدی صفا که با میزبان بازی داشت و برای مدال رقابت می کرد، شاهد چنین پیشنهادی بود.

وی یادآور شد: به او پیشنهاد کردند که سه هزار دلار بگیرد و بازی نکند. امید هم قبول نکرد و بازی کرد. آنها هم گفتند این پول را بین داوران تقسیم می کنیم تا تو را ببازانند!

موسوی همچنین درباره کسب مدال برنز آسیا در در اردیبهشت ماه امسال توضیحاتی داد و گفت امیدوار است در مسابقات جهانی که ۱۴ شهریور در روسیه برگزار می‌شود مدال بگیرد.

قهرمان بوکس ایران در ادامه با اشاره به وضعیت سخت زندگی بوکسورها گفت بعضی از ملی پوش ها نگهبان هستند و در آتش‌نشانی هم کار می‌کنند. او گفت خودش قبلا کارگر تولیدی کفش بود اما به خاطر حضور در ورزش حرفه‌ای مجبور بود شغلش را رها کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز