خبرگزاری کار ایران

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ - چین؛

ایران نخستین گام را مقتدرانه برداشت/ شکست هوگوپوشان ساحل عاج برابر تکواندوکاران کشورمان

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۴۸

تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام جهانی 2019 نخستین گام را برابر ساحل عاج مقتدرانه برداشت و با نتیجه 47 بر 13 به برتری رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات جام جهانی 2019 از روز جمعه - یکم شهریورماه با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در "ووشی" چین آغاز شد و امروز (یکشنبه – 3 شهریورماه) به پایان می‌رسد.

رقابت‌های تیمی مشترک امروز در حال پیگیری است؛ تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در اولین دیدار موفق شد ساحل عاج را مقتدرانه و با نتیجه 47 بر 13 شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

هوگوپوشان کشورمان در ادامه باید به مصاف برنده آمریکا و روسیه بروند.

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند. سید نعمت خلیفه هدایت مردان و مهرو کمرانی در بخش زنان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم‌های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها 8G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز