خبرگزاری کار ایران

۲ فریم از بهترین نمایش ستاره پرسپولیس

کلید شماره دو!

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۶۷

تغییر پست عالیشاه حسابی جواب داد و در این مسابقه دو پاس فوق‌العاده را ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، بالاخره از آرایش جدید پرسپولیس رونمایی شد. کالدرون برای این تیم آرایش 3-3-4 را در نظر گرفته تا فرصت بازی به وینگرهای بیشتری برسد. در همین مسابقه مقابل پارس جنوبی جم علاوه بر ترابی و روستایی که در دو سمت خط حمله به بازی رفتند، وحید امیری و امید عالیشاه هم از یک خط عقب‌تر وظیفه خلق موقعیت را داشتند.

اتفاقاً کلیدی‌‌ترین پاس نیمه اول را هم امید عالیشاه داد. بازیکنی که در جریان بازی‌های فصل گذشته فقط 2 پاس‌گل داده بود ( 3 پاس‌گل دیگرش از روی ضربات ایستگاهی بود) و طبق آمار متریکا در هر مسابقه کمتر از یک پاس‌کلیدی می‌داد. تغییر پست عالیشاه حسابی جواب داد و در این مسابقه دو پاس فوق‌العاده را ارسال کرد. عالیشاه در نیمه نخست با پاسی تماشایی، محمد نادری را در نزدیکی شش‌قدم صاحب بهترین موقعیت بازی کرد. ولی نادری ضربه‌اش را به آسمان کوبید.

در نیمه دوم هم عالیشاه با فراری تماشایی به عمق دفاع حریف زد. پاس آخر عالیشاه که در شرایطی نامتعادل هم ارسال شد، فرصت خیلی خوبی را برای وحید امیری ایجاد کرد. ولی امیری هم قدر پاس‌ فوق‌العاده امید را ندانست تا عالیشاه در روزی که بیشترین شباهت را به‌روزهای اوجش داشت، در ثبت پاس‌گل ناکام بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز