خبرگزاری کار ایران

رسول خطیبی - استقلال؛ تاریخی که برای چندمین بار تکرار شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۳۱

سرمربی ماشین سازی پیش از این هم شکست‌هایی به آبی‌پوشان تهرانی تحمیل کرده بود.

به گزارش ایلنا، استقلال در هفته نخست لیگ برتر مغلوب ماشین سازی با هدایت رسول خطیبی شد. خطیبی پیش از این در دیدارهایش با استقلال آمار جالبی به جا گذاشته است.

* اولین شکست استقلال در تاریخ لیگ برتر در هفته دوم اولین دوره رقم خورد. تیم منصور پورحیدری با نتیجه 3 بر یک به پاس باخت که رسول خطیبی یکی از گلزنان آن بازی بود.

* اولین سرمربی خارجی استقلال در تاریخ لیگ برتر، رولند کخ بود. تیم او در اولین بازی فصل (لیگ دوم) برابر پاس قرار گرفت و برنده شد اما اولین گل خورده آبی‌ها در همان بازی رقم خورد و زننده‌اش، رسول خطیبی بود.

* اولین سرمربیگری رسول خطیبی در تاریخ لیگ برتر روی نیمکت گسترش فولاد در سیزدهمین دوره رقم خورد. رقیب او در آن بازی، استقلال بود و 2 بر یک خطیبی را شکست داد.

* رسول خطیبی جزو بازیکنان مورد علاقه علی فتح‌الله‌زاده بود. مدیرعامل استقلال در چند مقطع برای جذب خطیبی تلاش کرد ولی فقط موفق شد او را یک بار به عنوان بازیکن قرضی در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا به تیمش بیاورد. رسول خطیبی در همان اولین بازی‌اش برای استقلال موفق به زدن گل شد و دروازه السد قطر را باز کرد؛ آن گل، آخرین گل خطیبی با پیراهن استقلال نیز بود.

* رسول خطیبی در تاریخ لیگ برتر سابقه سرمربیگری گسترش فولاد، تراکتورسازی، ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان را دارد. خطیبی در اولین تجربه مربیگری خارج از تبریز در پانزدهمین دوره و در مشهد روی نیمکت سیاه‌جامگان نشست و طبق معمول، برابر استقلال قرار گرفت. آن بازی را استقلال 2 بر یک برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز