خبرگزاری کار ایران

شیعی: پیکان ناهماهنگ بود/ تاج دنبال کار ویلموتس است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۰۷

مدیر عامل پیکان گفت:مهدی تاج را چندروز قبل دیدم و او به دنبال کار ویلموتس است و این مساله قرار است انجام شود. تاج بسیار امیدوار بود که با صحبت‌هایی که می‌کند این کار انجام شود.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی مدیرعامل پیکان پس از پایان بازی پیکان مقابل شهرخودرو گفت: اولین شکست ما بود و ان‌شاالله آخری باشد. تیم شهر خودرو بازی بسیار خوبی کرد. آن‌ها بازی بسیار فنی انجام دادند و فکر می‌کنم یکی از شانس‌های قهرمانی باشند. بچه‌های ما ناهماهنگ بودند و انتظار بیشتری از آن‌هاداشتم و فکر می‌کنم در بازی بعدی جبران می‌کنند.

شیعی در مورد اینکه ترکیب تیمش نیاز به تقویت دارد، افزود:‌ خیلی زود است این بحث‌ها را داشته باشیم. تازه هفته اول است. نتایج عجیبی حادث شده و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم.

وی در مورد بحث تجهیزات ورزشگاه شهرقدس گفت: ما تیمی هستیم که هوادار‌ آنچنانی نداریم. ما گیت ها را نصب کردیم اما یک سری اشکالات دارد که امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده آن طور که می خواهند انجام شود. باید از شهرداری شهرقدس تشکر کنیم که هزینه و کار می‌کند.

مدیرعامل پیکان در مورد دریافت حق پخش تلویزیونی گفت: این را واحد مالی ما باید جواب بدهد. یک مقداری پول گرفتیم. از زمانیکه این موضوع به دست سازمان لیگ افتاده طبق برنامه مقداری به ما پول می‌دهند.

وی در خصوص پرداخت پول سرمربی تیم ملی گفت: مهدی تاج را چندروز قبل دیدم و او به دنبال کار ویلموتس است و این مساله قرار است انجام شود. تاج بسیار امیدوار بود که با صحبت‌هایی که می‌کند این کار انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز