خبرگزاری کار ایران

با موافقت استاندار خراسان شمالی؛

حضور یک تیم از استان در لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۶۰

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی از حضور قطعی یک تیم از این استان در لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ با تأیید این خبر گفت: روز پنج شنبه مسئولان سازمان لیگ فدراسیون دیداری را با محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی داشتند و در این دیدار، مقرر شد که یک تیم از این استان در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد حضور داشته باشد.

نصیرزاده تصریح کرد: در این جلسه که امید علوی زاده، رییس اداره ورزش و جوانان بجنورد هم حاضر بود، دکتر محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی وعده داد این استان در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی در لیگ برتر سال 98 تیم داری کند. البته حضور نماینده این استان در لیگ کشتی آزاد قطعی اعلام شد و در کشتی فرنگی هم با وجود علاقه استاندار خراسان شمالی، قطعی شدن موضوع به بعد از بررسی‌های لازم موکول شد.

نصیرزاده اظهار داشت: دکتر شجاعی خودش از جامعه ورزش بوده و خیلی خوب مسائل ورزشی را درک می‌کند. ایشان سال‌ها خزانه دار کمیته المپیک، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان و عضو کنفدراسیون تیراندازی با کمان آسیا بوده و شناخت عمیقی از رشته‌های مختلف ورزشی دارند. 

وی افزود: در دیداری که داشتیم دکتر شجاعی ضمن ابراز علاقه برای حضور در لیگ گفتند: حتما دوست داریم استان خراسان شمالی در لیگ برتر کشتی تیمداری کند و من از مسئولان امر می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند. ضمن اینکه خواستار این هستیم میزبانی این استان در لیگ برتر کشتی به شهرهای مختلف استان واگذار شود.

نصیرزاده گفت: در ادامه این جلسه شجاعی که ارتباط خوبی هم با رییس فدراسیون کشتی دارد، به صورت تلفنی با علیرضا دبیر صحبت کرد و قرار بر این شد فدراسیون کشتی نیز از هیچ کمکی در راستای تعالی ورزش اول کشور در این استان دریغ نکند.

رئیس سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از سوی استان‌های مختلف و باشگاههای متفاوت برای حضور در لیگ برتر کشتی و آزاد فرنگی شده است. تاکنون 16 تیم برای حضور در لیگ کشتی آزاد و 12 تیم برای حضوردر لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام آمادگی کرده‌اند. با این حال ما شاخصه‌هایی برای ورود تیم‌ها به لیگ برتر داریم و اینطور نیست که صرفا اعلام آمادگی هر تیم مجوزی برای حضور آن در لیگ باشد. یکی از مهمترین شاخصه‌هایی که می‌سنجیم، حمایت همه جانبه مسئولان شهری و استانی از یک تیم است. در جلسه با استاندار خراسان شمالی، دکتر شجاعی از تیم داری این استان در لیگ کشتی حمایت کرد و این ارزش بسیار بالایی دارد. دنبال این هستیم که تعداد تیم‌ها کاهش یابد، اما کیفیت لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز